Wedstrijdtopic : Knock-outfase

Abubakari

Well-known member
Gewoon 1x Europees kampioen, verder niets.
Daarmee staan we op gelijke hoogte met landen als Griekenland, Tsjechi? en Denemarken.
Eeuwige losers zijn we en voorlopig komt er niets bij ben ik bang.
Of tel jij als 'echte' Ajacied zijnde, voor zover dat kan uit Groningen natuurlijk, troostprijzen mee?

Ga toch weg, jij Gelderlander die -tot ze met 2-0 van Itali? verloren- in de we vorm over Spanje sprak.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik hoop eigenlijk dat Wales wint, omdat ik helemaal niets met die akelige Portugezen (comedy/drama/smerige schoppers) heb, maar ben bang dat als ze doorgaan, ze geen partij vormen voor Dui of Fra in de finale. Dus voor een spannende finale denk ik dat Portugal het meeste kans maakt, maar ik gun het Wales.
 

Makanaky

Well-known member
Met Portugal in de finale ben je in elk geval verzekerd van een half uur extra. Meer waar voor je geld dunkt me.
 

Abubakari

Well-known member
Ik hoop ook op Wales, zo niet dan graag een replay van ??n van de mooiste wedstrijden uit de EK historie, Frankrijk-Portugal (EK 1984).

 

Kielse Rat

Well-known member
Ik hoop ook wel dat Wales wint. Ten eerste omdat het een mooie stunt zou zijn moesten zij de finale halen en ten tweede, dat zou de nederlaag van vrijdag toch al iets minder erg maken.
 
Bovenaan