Wedstrijdtopic : Knock-outfase

Jamel

Administrator
Forumleiding
Toegegeven, de Belgen spelen echt heel goed. Had alleen meer dan 1-0 moeten staan. Nu blijft het link. Maar het is bij vlagen genieten. Vooral Hazard, Lukaku en Meunier vind ik erg goed.

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat een ruimte krijgen ze. De Hongaren ook trouwens. Dat vind ik nog wel een verschil met de Duitsers. Die geven echt veel minder ruimte tussen de linies weg. Als dit Belgi? tegen een topland komt, worden ze geslacht.

PES5

Administrator
Forumleiding
De Belgen moeten wel gewoon door. Ik wil niet naar Hongarije - Wales kijken vrijdag.

Net als de IJslanders. Leuk dat ze meedoen, maar na morgen gewoon opdonderen. Ik wil Frankrijk - Engeland zien.

Janssen

Well-known member
Belgie speelt helemaal niet zo goed, die Hongaren bakken er he-le-maal niks van. Moeten zich schamen dat het nog maar 1-0 is.

Max

Administrator
Forumleiding
Als die kut Belgen die kut Portugezen tegenkomen. Voor wie ben je dan Janssen? Voor jouw favoriet Ronaldo cum suis?

Pascallovic

Well-known member
Belgie speelt helemaal niet zo goed, die Hongaren bakken er he-le-maal niks van. Moeten zich schamen dat het nog maar 1-0 is.
Die Hongaren hebben ook een heel matig elftal. Zegt meer over de poule waar ze in zaten dat ze eerste zijn geworden, dan over de Hongaren zelf.

PES5

Administrator
Forumleiding
Zet een beetje druk op de Hongaren en ze leveren de bal gelijk in.

Overigens blijf ik de Belgen kwetsbaar vinden tussen achterhoede en middenveld.

Bovenaan