Wedstrijdtopic : Knock-outfase

gevegt

Well-known member
Duitsland had nog nooit gewonnen in grote toernooien van Itali?, Frankrijk verloor 2 jaar terug van Duitsland en tevens de halve finales van het WK van 1982 en 1986. De enige zege van Fra op Dui op een groot toernooi was van 1958...

Dus zo gek is die post niet...

Afgelopen. 2-0 voor Frankrijk. Net als 4 jaar terug stranden de DUitsers in de halve finale

Gaaaap.
Het gaat over deze wedstrijd.

JFK

Well-known member
Schijtfransen!
En ook alles jatten, nu van de IJslanders, flikker toch een heel end op.

Ska P 187

Well-known member
Zo en nu hup Portugal! Ik wil Ronaldo wel eens zien doorflippen van grootheid.
Dat gaat niet gebeuren, beide niet, maar goed. Hoop doet leven.

Abubakari

Well-known member
2,w=559,c=0.bild.jpg

AUF WIEDERSEHEN!

Laatst bewerkt:

A345

New member
Hoe komt men er eigenlijk bij dat Frankrijk het niet verdiend zou hebben om in de finale te staan? Natuurlijk, Duitsland was veel beter, maar Frankrijk heeft best een aardig toernooi gespeeld. En ik kan oprecht genieten van de fabelachtige techniek van Griezmann, hem gun ik het wel.

Maasveld

Well-known member
Hoe komt men er eigenlijk bij dat Frankrijk het niet verdiend zou hebben om in de finale te staan? Natuurlijk, Duitsland was veel beter, maar Frankrijk heeft best een aardig toernooi gespeeld. En ik kan oprecht genieten van de fabelachtige techniek van Griezmann, hem gun ik het wel.
De eerste 4 wedstrijden waren, op een sporadische opleving na, niet om aan te zien.

Batigoal

Well-known member
Wel ironisch dat op een toernooi waarop weinig gescoord wordt de twee ploegen met de meeste gescoorde goals in de finale staan.

Zeg maar zoals voetbal ooit bedoeld was.

Abubakari

Well-known member
Wel ironisch dat op een toernooi waarop weinig gescoord wordt de twee ploegen met de meeste gescoorde goals in de finale staan.

Zeg maar zoals voetbal ooit bedoeld was.

Het voetbal heeft gewonnen.

2,w=985,c=0.bild.jpg

DEUTSCHLAND - FRANKREICH
|
Adieu, du sch?ner
Titel-Traum!

Bovenaan