Wedstrijdtopic - groepsfase

fr-keff

Active member
Nou dit was geen beste start van het EK. De Fransen speelde veel te angstig. Met het nodige geluk gewonnen.
 

Susa

New member
In 84 speelden ze helemaal kut tegen de Denen en wonnen ze geloof ik dankzij een dubieuze penalty in de openingswedstrijd.

Vervolgens ging het best aardig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wij zijn er niet bij behalve onze bondscoach, dus hoe erg kan het zijn?
 

Raul

Well-known member
Iedereen heeft het over de goal van Payet en zijn emotionele viering van zijn goal, wat natuurlijk ook heel mooi was. Maar ik heb speciaal naar Kant? gekeken en die heeft mij zo verrast, zo goed en zo aanwezig. Ik snap niet hoe je nog zo fit kan zijn, na een loodzwaar seizoen in de premier league. Als er ??n een transfer gaat maken dan is hij dat wel. Wat mij betreft de beste man van het veld!
 

Batigoal

Well-known member
Iedereen heeft het over de goal van Payet en zijn emotionele viering van zijn goal, wat natuurlijk ook heel mooi was. Maar ik heb speciaal naar Kant? gekeken en die heeft mij zo verrast, zo goed en zo aanwezig. Ik snap niet hoe je nog zo fit kan zijn, na een loodzwaar seizoen in de premier league. Als er ??n een transfer gaat maken dan is hij dat wel. Wat mij betreft de beste man van het veld!

Kant? liet gisteravond inderdaad perfect zien wat de term 'balafpakker' betekent. Wel waren hij, Matuidi en Pogba niet helemaal goed op elkaar afgestemd.
 
Bovenaan