Makkie 3-0
Dat was een halve minuut eerder.Was toch een overtreding op Long, waaruit de goal valt...?
Nee joh, uit die overtreding volgt de counter die 1-0 oplevertDat was een halve minuut eerder.
Toch vreemd eigenlijk, ze lijken in vrijwel alles op de Nederlandse voetbalfans, maar de Ieren zijn mooi volk en de Nederlanders zijn clowns.Mag het tegen Ierland? Prachtig land en een mooi volk, maar voetballen kunnen ze natuurlijk niet.
Ja, nadat Ierland eerst zelf de bal nog verspeelde.Nee joh, uit die overtreding volgt de counter die 1-0 oplevert
Ieren zijn vooral bezig met zingen, de Nederlanders vooral clowns. Ieren zingen continu, Nedrelanders alleen als het goed gaat.Toch vreemd eigenlijk, ze lijken in vrijwel alles op de Nederlandse voetbalfans, maar de Ieren zijn mooi volk en de Nederlanders zijn clowns.
Toch vreemd eigenlijk, ze lijken in vrijwel alles op de Nederlandse voetbalfans, maar de Ieren zijn mooi volk en de Nederlanders zijn clowns.
Wat doen ze dan bij het voetbal?Ieren zijn vooral bezig met zingen, de Nederlanders vooral clowns. Ieren zingen continu, Nedrelanders alleen als het goed gaat.
Tja, ik zie bij de Ieren ook complete verkleedpartijen, roeiende zuiplappen en tenenkrommende schijtlolligheid.Jij zou toch het verschil moeten begrijpen als (ex-)teletoeter.
Het feestje opzoeken, net zoals bij het schaatsen in Thialf, de concerten van de Toppers of Guus Meeuwis...Wat doen ze dan bij het voetbal?
Hmm, ook vaak genoeg naar het schaatsen geweest maar ik heb ben daar nog nooit een Ier tegen het lijf gelopen.Het feestje opzoeken, net zoals bij het schaatsen in Thialf, de concerten van de Toppers of Guus Meeuwis...
Ben 1x bij een interland van Oranje geweest, dat doe ik dus nooit meer... Wat een volk.
Hmm, ook vaak genoeg naar het schaatsen geweest maar ik heb ben daar nog nooit een Ier tegen het lijf gelopen.