Wedstrijdtopic - groepsfase

Kielse Rat

Well-known member
Schitterend voor de Noord-Ieren. Die gaf ik, zoals bijna iedereen denk ik, geen kans om potten te breken dit toernooi. Kan echt wel een leuke pot worden zo meteen. Polen heeft het Duitsland toch aardig moeilijk gemaakt in de groepsfase en de Duitsers hebben het toch vaak moeilijk gehad in de hun tweede groepswedstrijd de voorbije grote toernooien. Ik sluit een gelijkspel dan ook niet uit. Hopelijk komt Lewandowski deze wedstrijd wel los.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Die 2e goal voor de Noord-Ieren kan nog wel eens heel belangrijk worden, de kans is best aanwezig dat ze met Polen en Oekraine op 3 uit 3 komen te staan.
 

JMD

Well-known member
Enorme blamage voor Oekra?ne.

Straks Duitsland - Polen, de winnaar is zeker van de volgende ronde. Polen is bij een zege zelfs als zeker van de groepswinst, een zege voor Polen betekent ook uitschakeling voor Oekra?ne.

Als Polen wint, kan Oekra?ne dan geen 3e meer worden??
 

JMD

Well-known member
Na dit duel zijn we exact halverwege de groepsfase, er is niet 1 duel dat echt goed was...
 

Maasveld

Well-known member
Vooral nul aan creativiteit overal tot nu toe, wel veel strijd en zo maar ja...
Probleem is vooral dat bij veel 'betere' teams iedereen in de bal komt. Ik heb nog amper goede loopacties in de diepte gezien. En tegen de dubbele Chinese muren waar veel van die teams tegenaan lopen is het ook wel wat lastiger voetballen natuurlijk.
 

de waan

Well-known member
Het wachten is alleen nog op de UEFA-bobo die verklaart dat dit het beste, mooiste en succesvolste EK ooit is.
 
Bovenaan