De Wolf
Well-known member
Was dit nou een overtreding???
1-1 afgekeurd, Oostenrijk verder met 10
Edit: ja, dus, uit de andere hoek is te zien dat dit een overtreding is. Maar was dit geel?
Die scheids spoort gewoon niet
Was dit nou een overtreding???
Edit: ja, dus, uit de andere hoek is te zien dat dit een overtreding is. Maar was dit geel?
Goeie schwalbe.Was dit nou een overtreding???
Is dat zo?Zeer teleurstellend dat Oostenrijk. Krijg je dus Hongarije bij de laatste 16.
Met 3 punten behoor je normaal gesproken wel bij de 4 beste nummers 3.Is dat zo?
In 1990 (omgerekend) en 1994 kwam je er niet met 1 minieme overwinning en 2 nederlagen.Met 3 punten behoor je normaal gesproken wel bij de 4 beste nummers 3.
Zo slecht als dit zijn wij toch hopelijk niet?
Nu wel. Ook zie ik ze nog wel een puntje pakken tegen Ijsland.In 1990 (omgerekend) en 1994 kwam je er niet met 1 minieme overwinning en 2 nederlagen.
In 1990 (omgerekend) en 1994 kwam je er niet met 1 minieme overwinning en 2 nederlagen.
In 1986 ging Uruguay naar de volgende ronde met twee gelijke spelen en een ruime nederlaag.
Sinds wanneer hoeft de bal bij een aftrap niet meer naar voren worden gespeeld?
Ik zie niemand veel scoren, maar goed, ik heb alle vertrouwen in deze groep, die mits fit niets en niemand hoeft te vrezen.
Waarschjnlijk :
Rui Patricio ; Cedric -Pepe-Fonte-Raphael ; Moutinho-Danilo-Andr? Gomes-Joao Mario ; CR-Nani ( hopeljk RQ, maar die is/was licht geblesseerd )
Renato zal wel invallen, is een goeie voetballer en zijn tijd komt heus wel. Ik ben eigenlijk klaar met het gezeik in PT rondom die knul....nog even en Benfica cs dwingt de BC die jongen op te stellen.
Tsjecho-SlowakijeIk heb de wedstrijd gemist. Van wie heeft Oostenrijk-Hongarij? eigenlijk gewonnen?