Wedstrijdtopic - groepsfase

A345

New member
Blijkbaar zijn we hier dus helemaal niet anders dan de Belgen als het om het Nederlands Elftal gaat, wat een afgunst. Met Itali? heb je toch ook helemaal niets? Van mij mag Belgi? winnen hoor, maar dit lijkt helemaal nergens op.
 

JMD

Well-known member
Zegt Mulder nou "bij ons"?

Ja. Ik hoorde het ook...

Van Nieuwkerke zegt dat er te weinig creativiteit in de as is... Tsja, als je dat soort spelers niet opstelt. Belgi? blijft dus zelfs met deze selectie continu underdog spelen... Pfff, Itali? is echt op papier niet veel beter. Als het team Belgi? niet in zichzelf gaat geloven wordt het nooit wat met deze selectie. Zag je ook bij die kwartfinale 2 jaar terug.
 

Totti

New member
Ik mis bij Itali? een speler als Giovinco, zo'n Eder ben ik niet kapot van. Voor de rest staan ze zoals je van Italianen mag verwachten weer heel sober te voetballen. En ik zie Belgi? dit, ondaks een surplus aan kwaliteiten, eigenlijk niet meer winnen.
 

JFK

Well-known member
De Vlieger....ook zo'n naarling.
Dat wijf....als ik een kilo zout op heb, dan heb ik nog geen dorst.
 

JMD

Well-known member
Blijkbaar zijn we hier dus helemaal niet anders dan de Belgen als het om het Nederlands Elftal gaat, wat een afgunst. Met Itali? heb je toch ook helemaal niets? Van mij mag Belgi? winnen hoor, maar dit lijkt helemaal nergens op.
Beter lezen...

Volgens mij lees ik hier vooral dat men baalt dat de kwaliteit die in de Belgische selectie zit niet gebruikt wordt.
 

Batigoal

Well-known member
Je hebt Dembele, Mertens, Carrasco, Batshuayi en Origi op de bank; genoeg smaken om uit te kiezen om er nog iets van te maken voorin.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je hebt Dembele, Mertens, Carrasco, Batshuayi en Origi op de bank; genoeg smaken om uit te kiezen om er nog iets van te maken voorin.

Kunnen ze het middenveld niet verdedigend iets meer body geven door Hazard of De Bruyne te wisselen?
 
Bovenaan