Geworden?Ik zal een mooie Colombiaanse je kant op sturen voor het geval die salsa van je een beetje roestig is geworden.
Klopt.Ik kwam de Reza Kloens ergens tegen in de reacties op een Feyenoord platform. Die zat toch ook hier ooit?
Die was toch voor Ajax geworden?Ik kwam de Reza Kloens ergens tegen in de reacties op een Feyenoord platform. Die zat toch ook hier ooit?
Dat gerucht ging ja. Inmiddels is ie weer Feyenoorder....Die was toch voor Ajax geworden?
Dus van Moslim naar Jood en dan weer Moslim worden.Dat gerucht ging ja. Inmiddels is ie weer Feyenoorder....
Haha ja inderdaad. Hij was nogal fel daarop.Dus van Moslim naar Jood en dan weer Moslim worden.
Wat een kennis van diverse geloven moet hij nu hebben.
Die was toch voor Ajax geworden?
De echte vraag is natuurlijk waarom maar even.Hoe ging het ?
Ik weet het niet, ik had iig deo opDe echte vraag is natuurlijk waarom maar even.
Waarom niet langer aanmoedigen? Was hij te dronken? Wilde hij een broodje reuzel? heeft hij een scheet gelaten en is er uit gezet?
Een keer douchen kan aardig wat deo besparen.Ik weet het niet, ik had iig deo op
Omdat zwammy ook nog een leven heeft. Anders had ik die pijlen moeten pakken en weer 4x achter elkaar 180 moeten gooien om het buurthuis stil te krijgen en ik heb nog vakantie.De echte vraag is natuurlijk waarom maar even.
Waarom niet langer aanmoedigen? Was hij te dronken? Wilde hij een broodje reuzel? heeft hij een scheet gelaten en is er uit gezet?
Nee, ik verlies met 4-3, de tegenstander gooide een 12 darter in de laatste leg en ik stond op 81 te wachtenHedde gewonnen hippie, ge was iiig goed bezig 👌🏻