Wat is er gebeurd met?

noordooster

Well-known member
noord-ooster?
Hele dag nog niet gezien; ik maak mij serieus zorgen.

Vanmiddag nog. zie onder.
En maak je geen zorgen om mij.

Bij HHC wordt Saber Hendriks per direct verhuurd aan vv Hoogeveen.
Hendriks maakte zowel bij Klazienaveen, vv Emmen als bij ACV succesvolle perioden mee.
Het laatste jaar bij ACV was teleurstellend, mede vanwege blessureleed.
Toch lijfde HHC hem in. Maar ook in Hardenberg kwam Hendriks nauwelijks aan spelen toe
Voordat Saber naar ACV ging was er ook al sprake van , dat hij bij Hoogeveen zou komen, waar hij herenigd zou worden met zijn oude trainer Nico Haak. Maar dat gebeurt dus alsnog.

Ook Menno Heerkes verlaat HHC. Hij had een aardig CV met oa. een verleden bij Fc Emmen, Heerenveen, Heracles en Sv Meppen.
Maar net als eerder zijn broertje kwam ook Menno tekort voor HHC 1.

Het contract van Kevin G?rtz bij HHC werd met 2 seizoenen verlengd.

De overeenkomst met Heerkes is per direct ontbonden.
Heerkes zegt zijn nieuwe baan niet te kunnen combineren met voetballen op tweede divisie niveau.
Overigens, toen dat combineren met een baan nog wel mogelijk was, kwam Heerkes weinig aan spelen toe.

noordooster

Well-known member
Waarover ik me nog steeds uitermate verwonder is de totale mediastilte mbt die vergadering.
Dat is niks voor Jonkers. Wat is de reden ? Denkt hij daarmee meer of eerder succes te hebben ?
Ik weet dus ook niet of het vanavond doorgaat.

Nou ja, als het uitgesteld wordt, hebben de zaterdagclubs die nog niet helemaal tegen die mix zijn, nog wat langer tijd om tot inzicht te komen, dat een mix slecht is voor hen.

En beste zondagclubs, het is toch verschrikkelijk dat u in van alles wordt gedwongen om toe te geven aan de zaterdag en dat er haast geen wedstrijd op de favoriete zondag meer overblijft.

SanMark.

Well-known member
Nee hoor, er zijn waarschijnlijk ook zeer veel mensen en clubs die in het belang van het voetbal denken en wel wat water bij de wijn willen doen.

zwammy

Well-known member
Waarover ik me nog steeds uitermate verwonder is de totale mediastilte mbt die vergadering.
Dat is niks voor Jonkers. Wat is de reden ? Denkt hij daarmee meer of eerder succes te hebben ?
Ik weet dus ook niet of het vanavond doorgaat.

Nou ja, als het uitgesteld wordt, hebben de zaterdagclubs die nog niet helemaal tegen die mix zijn, nog wat langer tijd om tot inzicht te komen, dat een mix slecht is voor hen.

En beste zondagclubs, het is toch verschrikkelijk dat u in van alles wordt gedwongen om toe te geven aan de zaterdag en dat er haast geen wedstrijd op de favoriete zondag meer overblijft.

Zou dat niet kunnen zijn omdat er belangrijkere zaken te melde waren dan een vergadering over amateurvoetbal?

de waan

Well-known member
Het is inderdaad niet zo dat de hele voetbalwereld hier nou intensief mee bezig is. Bovendien, wat valt er te melden voorafgaand aan een vergadering.

noordooster

Well-known member
Ik vergelijk het met de bijeenkomst van dik een jaar geleden in Huizen.
Ook van de COH, ook over het wel of niet mixen.
Met een gelikte presentatie van Jonkers erbij.
Toen las je er overal over Zowel voor als na die vergadering.
En communicatie-PR man Jonkers was niet van twitter af te slaan.

Nu hoor je he-le-maal niks. En dat vind ik vreemd.

En als ik dan de vele reacties hier op dvk zie op mijn bescheiden mening, dan heb ik juist wel het idee dat het leeft.
Maar misschien komt het ook door de grotendeels ietwat te homogene samenstelling van het ledenbestand.

NB : Snapt die zwammy eigenlijk wel waar het over gaat ?

de waan

Well-known member
Je hebt gelijk, mod.

Daar was ik al mee begonnen trouwens en inmiddels zijn de eerste <CTRL-C> <CTRL-V> stukken ook alweer geplaatst.

noordooster

Well-known member
Zullen we deze discussie centraal houden in het piramide topic.

Voor de duidelijkheid, en voordat er weer reacties van mij worden verwijderd.
Niet ik begon de discussie hier.
Iemand merkte op , dat ik al een hele dag niet op dvk was gesignaleerd,
waarop natuurlijk iedereen hier weer allerlei zaken over de piramide postte, onder andere de waan die suggereerde dat ik gestresst zou zijn.
Waarna ik aangaf dezelfde dag 's middags nog enkele keren gepost te hebben.

Batigoal

Well-known member
Binnenkort zijn het gemeenteraadsverkiezingen, dus ik neem aan dat JFK druk is met mensen te inspireren en te flyeren namens het CDA.

Bovenaan