Wat gaat er nu door je heen. RTL7

SanMark.

Well-known member
Is een nieuw programma van Wilfred Genee.

Vanavond zit er Matthijs van Nieuwkerk.

Op zich wel een leuk format en ik als niet fan van MvN vind het wel een aardige uitzending.
 

Pascallovic

Well-known member
Wat is eigenlijk het format van dit programma?
Een sportvariant van zomergasten moet het voorstellen. Maar goed mij boeit het totaal niet wat Matthijs van Nieuwkerk, Peterrr de Vries en de man die elk programma laat floppen van Erven Dorens voor favoriete sportfragmenten hebben.
 
Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
Een sportvariant van zomergasten moet het voorstellen. Maar goed mij boeit het totaal niet wat Matthijs van Nieuwkerk, Peterrr de Vries en de man die elk programma laat floppen van Erven Dorens voor favoriete sportfragmenten hebben.
Na drie afleveringen gaat de vergelijking met Zomergasten toch wel mank. Genee put zijn vragen uit krantenknipsels en heeft nog te weinig inhoud om van daar uit verdieping te vinden.
 

Makanaky

Well-known member
Maar Beau noemde Tom Egbers maar wel even mooi totaal ongeschikt en een verschrikkelijk slechte presentator met al dat gehakkel en domme gelach. De waarheid en niets dan de waarheid. Voorwaar hulde!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Beau zelf is natuurlijk ook geen hoogvlieger gebleken. Na het verdragen van Albert Verlinde is hij zonder Albert Verlinde hopeloos mislukt.
 

Pascallovic

Well-known member
Na drie afleveringen gaat de vergelijking met Zomergasten toch wel mank. Genee put zijn vragen uit krantenknipsels en heeft nog te weinig inhoud om van daar uit verdieping te vinden.
Het is de vergelijking die Genee getrokken heeft om het format te omschrijven. Kon het mijzelf al niet voorstellen dat een Genee op een dergelijk inhoudelijk programma gezet zou worden. Die kwaliteiten zie ik namelijk niet in hem.
 

Pascallovic

Well-known member
Wilfred Genee baalt van kijkcijferflop

Wilfred Genee?s nieuwe talkshow Wat gaat er nu door je heen? blijkt een flop. ?Misschien ligt het aan de zender en het tijdstip, maar feit is dat ik er verschrikkelijk van baal dat de kijkcijfers niet goed zijn.?

De presentator deelde zijn zorgen al met RTL-baas Erland Galjaard. ?Die zei ook al dat het programma misschien op een andere plek of tijd uitgezonden zou moeten worden. Hij is verder namelijk wel tevreden over de show?, vertelt Genee op 100% NL.

Toch wil Genee de lage kijkcijfers niet alleen op de omstandigheden afschuiven. ?Je moet de hand ook in eigen boezem durven steken?, vindt hij. ?Misschien zitten mensen gewoon niet op mij in een dergelijke programmavorm te wachten.?

De presentator durft dan ook niet te dromen over een tweede seizoen voor Wat gaat er nu door je heen?. ?Ik heb echt geen flauw idee of ik nog een serie mag maken. We zullen het zien.? Het RTL 7-programma ging op 29 februari van start en trok afgelopen maandag 263.000 kijkers.

Bron: telegraaf.nl

Wellicht voortaan gasten uitnodigen waar een kijker voor gaat zitten. Peter de Vries kunnen we op elke zender zien tegenwoordig. Terwijl maar weinig mensen op Freek de Jonghe en Beau zitten te wachten. De enige verrassende kandidaat was Matthijs van Nieuwkerk omdat die nooit ergens anders zit.
 

de waan

Well-known member
Alleen maar gasten met een hoge irritatiefactor. En die aankondigingen waren ook wel heel slecht. Zorg dan in ieder geval dat je een beetje een pakkend en nieuwsgierigmakend citaat laat zien.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En net alsof je na een talkshow als VI nog weer naar een interview wilt kijken.
 

Jozsef

New member
Plus een bloedirritante en chronisch cynische presentator. Dat is hij ook bij VI, maar daar is de rest doorgaans w?l goed te pruimen. En dan nog die titel....
 
Bovenaan