Vriendenquizjes

Abubakari

Well-known member
Unreg is een voetbalquiztopper, doet vaak aan quizzen mee waar ie altijd hoog scoort. Vertelt ie sporadisch wel eens over in de voetbalquiz.
 

zwammy

Well-known member
Haha, ja doet elk jaar mee aan vooraanstaande voetbalquizzen en zal die lullige quizjes hier manipuleren :D
 

Unregistere

Well-known member
Klopt, ik speel deze gewoon normaal. Zitten bijna altijd wel een aantal 'standaardweetjes' tussen die op quizzen langs zijn gekomen en vergeet niet dat je ook altijd nog een gokelement hebt door de manier waarop deze quizjes in elkaar zitten. Bij Itali? wist ik de goals van Van Basten bijvoorbeeld zo niet, maar gokte daar goed. Zo was er nog een vraag. Dus de score uit het hoofd zou 50 zijn geweest. Bovendien zaten er ook al een paar tussen waarop ik minder punten behaalde, vaak over onderwerpen waar ik weinig van weet, zoals die quiz over noord-ooster.

Vrijdag trouwens weer een quizje. Geen heel vooraanstaande deze keer, maar wel altijd een gezellige: https://www.vvgz.nl/604/23-03-2018/agenda/
 

Unregistere

Well-known member
Dan wordt het een uitdaging om een quiz te maken waar Unregistrere onder de 50 scoort.

Kan best hoor. Zijn zat onderwerpen waar ik minder van weet. Aziatisch voetbal bijvoorbeeld of heel specifiek gericht op het noorden, oosten en diepe zuiden. Al blijft het mogelijk om goed te gokken natuurlijk.
 

Unregistere

Well-known member
Klopt, Andorra maar 30, haha. Wel blij dat de vraag die ik zeker meende te weten ook goed beantwoord was.

Bij FC Groningen ging het heel wat beter, 70. Die was wel te doen, niet te veel oude vragen. Rugnummer Doan was wel een beetje een (beredeneerde) gok die goed uitpakte.
 
Bovenaan