Vriendenquizjes

Unregistere

Well-known member
Een leuke weer! 80 punten gepakt, wist Delle en die nieuwe jongen van Willem II niet. Aardige score, maar wel onder Henk Otten nota bene.
 

Abubakari

Well-known member
Elke keer de meest idiote naam kiezen werkte eerst prima, maar daarna moest ik vaak kiezen uit 4 volstrekt idiote namen.
 

De Wolf

Well-known member
Ik deed mee onder een naam die er tussen stond. Maar als je die fout hebt leef je op een andere planeet.
 

Unregistere

Well-known member
Elke keer de meest idiote naam kiezen werkte eerst prima, maar daarna moest ik vaak kiezen uit 4 volstrekt idiote namen.

Haha, ja, je gaat vanzelf mee in de flow met het verzinnen van die namen. Hoewel, het 'ergste' is nog dat een groot deel niet eens verzonnen is, maar soms juist bij een andere voetballer hoorde. :D

Jullie scoren allemaal best aardig hoor!
 

Unregistere

Well-known member
Daar weet ik echt niks van, behalve dat die man Martien heet en dat hij uit een plaats komt waar ze ook op hoog niveau amateurvoetbal spelen. Dus heeft weinig zin om mee te spelen, vermoed ik. Dan wordt het gokken.
 

De Wolf

Well-known member
8 goed zou kunnen voor iemand die het programma volgt. Dat iemand je naam gebruikt is inderdaad wel irritant. Nog triester is die gast die er twee goed heeft. Zal wel weer die poepende oma zijn.
 
Bovenaan