Voetbal op de schop/Super League

Batigoal

Well-known member
Hmm, misschien kunnen ze er een beter een besloten supertoernooi van maken met alleen de beste landen. Mooi voor alle future fans over de hele wereld!
 

JMD

Well-known member
Daar was ook een plan voor om het om de twee jaar te doen. Kan dat mooi in de oneven jaren.
Precies. Want de coronatijden hebben laten zien dat je in een interlandperiode best 3 interlands ipv 2 kan spelen.
Dus in sept/okt/nov 8 kwalificatieduels, dan in maart de PO en in de zomer dan een EK of WK. Heerlijk. :)
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ook gewoon even de bekertoernooien eruit gooien en competitie naar max 16 clubs terugbrengen
 

Abubakari

Well-known member
Of gewoon alleen nog landenteams en de 12 beste clubs van de wereld en alle andere clubs afschaffen, tv abonnement voor 350 euro per maand om samenvattingen van 2 minuten, die onderbroken worden door heel veel reclame, te kunnen zien of 1500 euro voor volledige wedstrijden gepresenteerd door cheque van gelder. Lijkt me een prima businessmodel. Iedereen die buiten deze leagues nog gaat voetballen gewoon direct door hun knieën schieten, weet je zeker dat er geen illegaal voetbal komt en dat het Exclusief blijft.
 

Eef de Kip

Well-known member
Of dat we gewoon allemaal 50% van ons netto inkomen af staan aan de top 20 clubs (ik ben een stuk coulanter dan Abu zoals je kunt zien) zodat de topverdieners allemaal 100 miljoen per jaar kunnen verdienen en dan geen wedstrijden meer hoeven te spelen zodat de spelers maximaal uitgerust zijn.
Dan laat je de mensen gewoon vrij om een abbo te nemen.
 

SanMark.

Well-known member
Of dat we gewoon allemaal 50% van ons netto inkomen af staan aan de top 20 clubs (ik ben een stuk coulanter dan Abu zoals je kunt zien) zodat de topverdieners allemaal 100 miljoen per jaar kunnen verdienen en dan geen wedstrijden meer hoeven te spelen zodat de spelers maximaal uitgerust zijn.
Dan laat je de mensen gewoon vrij om een abbo te nemen.
Moeten de zakenwaarnemers ook nog behoorlijk betaald blijven natuurlijk.

Die worden nog wel eens vergeten.
 

ALenstra

Well-known member
Ach Ajax schijnt afgelopen jaar in totaal 33 miljoen te hebben betaald aan zaakwaarnemers. Met hun hoeven we geen medelijden te hebben.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ja dat maak jij er van, geloof mij nou maar daar dat die gasten het echt niet makkelijk hebben, ik durf te zeggen dat 98% onder het bestaansminimum zit.
 

Abubakari

Well-known member
ALenstra bedoelt dat we geen medelijden met Ajax hoeven te hebben.
Ik neem tenminste aan dat ALenstra ook op de hoogte is van de schrijnende situatie van zaakwaarnemers.
 

ALenstra

Well-known member
O zeker ben ik me er van bewust dat er zaakwaarnemers zijn die het niet zo breed hebben. Het zijn tenslotte niet allemaal Mino Raiola's.
 

JMD

Well-known member
In de VI van vandaag staat een stuk dat de BeNeLiga naw niet doorgaat, dit door de oprichting van de NL League.

Wel zouden de topclubs van beide landen aan het nadenken zijn over een gezamenlijk bekertoernooi 'members only', dus dan bv alleen Ajax, Feyenoord, PSV, Anderlecht, Club en Genk...

Wel ja joh, alsof het nog niet druk genoeg is... En zo'n toernooi, waar gaat dat dan om? Speel zoiets dan in de voorbereiding, maar dan moeten een aantal van die clubs Europees spelen...
 
Bovenaan