Virtueel Groundhoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

erka

Well-known member
Glasgow, Celtic Park, Celtic-Paris Saint Germain 0-5, 12/9/17

Een hele zit want een wedstrijd zonder spanning is moeilijk volhouden.
 

erka

Well-known member
En we noteren een leuke:

Reggio Emilia, MAPEI Stadion, Atalanta Bergamo-Everton 3-0, 14/9

Atalanta speelt daar ivm verbouwing eigen stadion. Vaste bespeler is Reggiana en vorig jaar was hier nog de CL finale van de vrouwen.
 

Batigoal

Well-known member
En we noteren een leuke:

Reggio Emilia, MAPEI Stadion, Atalanta Bergamo-Everton 3-0, 14/9

Atalanta speelt daar ivm verbouwing eigen stadion. Vaste bespeler is Reggiana en vorig jaar was hier nog de CL finale van de vrouwen.

En het stadion van Sassuolo.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
16-09-2017

Spanje, Getafe, Coliseum Alfonso P?rez.

Getafe CF - FC Barcelona 1-2
 

erka

Well-known member
Duurde weer even, maar we zijn weer bij! Begint al een mooie lijst te worden mensen.

Wel nogmaals het verzoek om het volgende format aan te houden, dat scheelt me overtikwerk.

Stad, Stadion, Wedstrijd + uitslag, datum dd/mm/yyyy. Zie de lijst in de openingspost.
Dus bv:
Getafe, Coliseum Alfonso P?rez, Getafe CF-FC Barcelona 1-2, 16/9/2017

Zometeen the Old Firm kijken, dan kan het stadion van Rangers er ook bij.
 

De Wolf

Well-known member
Voor de tweede keer virtueel bezocht, eerste keer een oefenpotje en afgelopen donderdag de kans gepakt om hem toch in de lijst te krijgen tegen een andere topclub.

Putten, Sportpark Puttereng, SDC Putten - PSV 0-4 21-09-2017
 

Batigoal

Well-known member
Halmstad, ?rjans Vall. Halmstad BK - IFK N?rrkoping 2-1 (23-09)

Nou, dat doe ik dus ook niet meer. AIK, Hammarby en Malm? vind ik wel leuk om te kijken, maar daaronder zijn het niveau en de sfeer een stuk minder.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Halmstad, ?rjans Vall. Halmstad BK - IFK N?rrkoping 2-1 (23-09)

Nou, dat doe ik dus ook niet meer. AIK, Hammarby en Malm? vind ik wel leuk om te kijken, maar daaronder zijn het niveau en de sfeer een stuk minder.

Het erge is nog dat die er al in stond. :rumcolaa:
 

erka

Well-known member
Voor de tweede keer virtueel bezocht, eerste keer een oefenpotje en afgelopen donderdag de kans gepakt om hem toch in de lijst te krijgen tegen een andere topclub.

Putten, Sportpark Puttereng, SDC Putten - PSV 0-4 21-09-2017

Prima, ik neem m nu wel op. Alleen ik zit nog wel even te zoeken hoe. Misschien maak ik een aparte categorie Nederland (2e divisie en lager).
 

PES5

Administrator
Forumleiding
San Sebastian, Estadio Anoeta, Real Sociedad - Valencia 2-3. 24-09-2017.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hadden we Brighton al? Nu wel iig

24/09/2017: Brighton and Hove, AmEx Community Stadium, Brighton and Hove Albion - Newcastle United 1-0
 

Eresd?g?

Banned
Drie jaar geleden geweest. Nieuw stadion, zag er mooi uit. Leuk sfeertje ook. Was thuis tegen Millwall. Leuk stadje ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan