Virtueel Groundhoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

erka

Well-known member
En natuurlijk Cardiff, Real-Juventus.

Was inderdaad even vergeten...mijn online/offline patroon op dit forum is wat losser geworden de laatste tijd :D
 

erka

Well-known member
Zo, we zijn volgens mij weer bij. Mocht ik iets gemist hebben, zeg het dan.
Had zelf nog de Duitse en Engelse bekerfinale gezien.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
De lijst wordt steeds fraaier zo. Komend weekend veel duels uit Afrika op Fox. En andere kwalificatieduels op Sport1.

Kunnen we weer mooi aan de slag. Examendrukte is hier voorbij, dus ik zal ook weer eens een bijdrage leveren.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Verder is het goed om wat van onze Iberische vrienden te vragen voor bijdrages. Ik denk dat zij ook nog wel wat duels zien, waarvan wij nauwelijks iets meekrijgen.
 

erka

Well-known member
Verder is het goed om wat van onze Iberische vrienden te vragen voor bijdrages. Ik denk dat zij ook nog wel wat duels zien, waarvan wij nauwelijks iets meekrijgen.

En ik kan me niet voorstellen dat mensen zo weinig Premier League kijken.
 

Batigoal

Well-known member
De topcompetities steken er wat karig bij af, alleen is het wel zo dat we pas in april zijn begonnen en dus weinig weekends de kans. Deze zomermaanden zijn goed geschikt om wat onbekendere competities te scoren.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
10-06-2017
Kameroen - Marokko 1-0
Stade Omnisport Ahmadou Ahidjo (Yaound?)

Ab(o)ubabakar maakte de enige treffer.
 

erka

Well-known member
Stond Hampden Park al op de lijst?

10-06-2017 Schotland - Engeland 2-2

Nee, ik heb m ook gekeken zojuist.

Saaie pot die Engeland leek te winnen, maar met een knettergekke slotfase. Fantastische sfeer ook. In Europa kun je het niet beter krijgen dan dit.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
10-06-2017

Noorwegen - Tsjechi? 1-1. Ullevaal stadion, Oslo.

Straks met de Gold Cup en wedstrijden uit de MLS op Eurosport kun je mooi aan Amerika werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan