Virtueel Groundhoppen II

Forza AZ

Well-known member
Mag dit ook met een wedstrijd uit het verleden?
ZO ja, dan
Göteborg, Ullevi, Nederland - Duitsland 3-1 (18-06-1992)

Bij de start van de lijst is de regel gesteld dat alleen vanaf die datum wedstrijden in de lijst worden gezet. Dus geen wedstrijden uit het verleden die opnieuw worden uitgezonden.
 

Batigoal

Well-known member
Mijn eerste livewedstrijd in 2 maanden! En blijkbaar voor de lijst de eerste in Zuid-Korea:

Jeonju; Jeonju World Cup Stadium. Jeonbuk - Suwon 1-0 (08-05-2020)
 

Batigoal

Well-known member
Het wordt moeilijker en moeilijker. Toch weer eentje voor op de lijst:

Lissabon, Estádio José Alvalade. Manchester City - Lyon 1-3 (15-08-2020) CL

Helaas waren de Merkur Spiel-Arena in Düsseldorf en het RheinEnergieStadion in Keulen ooit al eens virtueel bezocht.
 

Forza AZ

Well-known member
Probleempje. Ik kan de openingspost niet aanpassen, want ik krijg deze foutmelding: Please enter a message with no more than 10000 characters
 

Batigoal

Well-known member
Een nieuw land zelfs voor op de lijst!

Luxemburg
1. Differdange, Stade Municipal de la Ville de Differdange. Progrès Niederkorn - Willem II 0-5 (16-09-2020)
 

Batigoal

Well-known member
Wel toevallig dat uitgerekend het stadion van Mura al in de lijst staat vanwege notabene een vrouwen interland.

Wel een ander nieuw stadion in de lijst:
Puskás Aréna, Boedapest. Bayern München - Sevilla 2-1 (24-09-2020)
 

Batigoal

Well-known member
Het is wel heel erg, maar deze had ik aanstaan enkel en alleen om het virtueel groundhoppen:

Fürth, Sportpark Ronhof Thomas Sommer. Greuther Fürth - Hamburger SV 0-1 (17-10-2020)
 

JMD

Well-known member
Istanbul, Fatih Terim Arena, Istanbul Basaksehir - Manchester United (...) (04-11-2020)
 

Batigoal

Well-known member
Rijeka stond verrassend al in de lijst na een jeugdinterland. Wolfsberg nog niet:

Wolfsberg, Lavanttal-Arena. Wolfsberger - Feyenoord 1-0 (10-12-2020)
 
Bovenaan