Vierde divisie D 2026-2027

Jacco

Well-known member
Na drie nederlagen op rij en wat blessureleed wint Quick'20 weer eens 0-1 uit tegen TVC'28. Verrassend als je naar de ranglijst kijkt, al zegt mijn gevoel dat Quick van iedereen kan winnen en verliezen.

Bon boys wint de derby van Haaksbergen, al was HSC'21 (zelfs) volgens de Bon Boys twitteraar beter.

Als ik zo de andere uitslagen zie is d' Olde Veste steeds meer titelfavoriet.

De Groene Scout

Well-known member
Bon boys wint de derby van Haaksbergen, al was HSC'21 (zelfs) volgens de Bon Boys twitteraar beter.
Nou, zoveel beter was HSC niet hoor.
Eerste half uur wel en leek de boodschap ook te zijn overgekomen dat het om een derby ging.
HSC'21 zat er fel op en won de meeste duels en werd vooral over rechts vaak gevaarlijk. Uit het niets viel in eens echter de 1-0, maar ook daarna bleef HSC goed in de wedstrijd en kwam terecht op 1-1. Na een half uur werd het wat rommeliger en een grote fout zorgde voor een uitbraak van Bon Boys en de 2-1. Vanaf dat moment werd het niveau van de wedstrijd van 2 kanten erg matig.
Bon Boys hoefde niet meer en HSC kon niet meer. Door ontbreken van Zeki was HSC'21 aanvallend te afhankelijk van Steff Kaptein. Ook de wissels brachten niet de gewenste ommekeer.

Beste man van de wedstrijd vond ik vandaag overigens wel een echte HSC'er alleen al 4 jaar met een verkeerd shirt aan. Dat was Koen Somhorst voor mij. Snel weer de grens over gegaan, uithuilen en opnieuw beginnen.

Bovenaan