Vierde divisie C 2023-2024

bqandy

Well-known member
Achilles Veen
Best Vooruit
Dongen
EVV (Echt)
Goes
Halsteren
HVCH (Heesch)
Juliana '31 (Malden)
Kruisland
Nemelaer (Haaren)
Nuenen
Orion (Nijmegen)
UDI'19 (Uden)
Unitas'30 (Etten-Leur)
Venray
Wittenhorst (Horst)
 

de waan

Well-known member
De aanvangstijden in deze afdeling schieten echt alle kanten op.

Opvallend is dat Venray (14.00) en Nemelaer (14.30) vaak op zaterdag vroeg in de middag thuis spelen.
 

Joost

Well-known member
Ik vraag me wel af in hoeverre de KNVB vast gaat houden aan het verplicht tegelijkertijd spelen van de laatste twee speelrondes als blijkt dat Achilles Veen op dat moment nergens meer om speelt.
 

de waan

Well-known member
Vraag me ook af of er niet hier en daar nog foutjes in zitten. GOES - Halsteren op zondagmiddag lijkt me bijvoorbeeld niet erg logisch, gezien de voorkeuren van beide clubs.
 

Fregge

Well-known member
Venray is dit weekend weer niet doorgegaan in verband met een zeer droevige gebeurtenis binnen de club.

Gisteren bij HVCH - UDI geweest. Een 1-1 die een goede weerspiegeling was van de wedstrijd. Zowel UDI als HVCH hadden kansen op meer maar het bleef gelijk.
 

Joost

Well-known member
Venray is dit weekend weer niet doorgegaan in verband met een zeer droevige gebeurtenis binnen de club.

Gisteren bij HVCH - UDI geweest. Een 1-1 die een goede weerspiegeling was van de wedstrijd. Zowel UDI als HVCH hadden kansen op meer maar het bleef gelijk.
Waarom speelden ze op het bijveld?
 

Fregge

Well-known member
De drainage op het hoofdveld was vervangen en dan mag er niet gespeeld op worden tot de winterstop
 
Bovenaan