Vechtsporten

De Groene Scout

Well-known member
Haha, die druktemaker mocht even 2 rondjes gek doen en moest daarna toch wel zijn meerdere erkennen.
Is het even weer gedaan met de praatjes.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wat is boksen een ongelofelijk saaie tijdsverspilling. Zelfs in een samenvatting.
 

JMD

Well-known member
Wat is boksen een ongelofelijk saaie tijdsverspilling. Zelfs in een samenvatting.

Plus verder het idiote overdrijven duels. Dit werd aangekondigd als het duel van de eeuw... Daar zijn er de afgelopen jaren al meer van geweest... Zo ongeveer elk groot duel wordt aangekondigd als 'het duel van de eeuw'.
 

Batigoal

Well-known member
Maar wat een geld is hiermee gemoeid. Ongelofelijk. Voor betrekkelijk weinig potjes in je carri?re kun je toch een hoop verdienen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
In Amerika moest men er dus gewoon 100 dollar voor betalen om deze pot op tv te kunnen zien. Dat vind ik wel vrij bizar. Ik heb standaard FOX International, dus kostte me niets extra's. Ja, een hele vroege wekker. En die heb ik ook alleen maar gezet omdat ik anders niet mee kan praten met iedereen die wel gekeken heeft. Ik ga alleen nog maar heel af en toe naar Rico kijken, omdat ik een chauvinist ben. En voor de rest kan dat hele (kick-)boksen me echt gestolen worden. Kutsport.
 

Pascallovic

Well-known member
Maar $100,- Terwijl je gewoon een streampje op kan zoeken is toch van de zotte?
Je hebt daar schijnbaar heel veel idioten die het betalen. Voor ons inderdaad niet voor te stellen dat wij ook maar 10% van dat bedrag betalen om 1 sportevenement te zien op televisie.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Alles is interessanter dan boksen. Dressuur bijvoorbeeld. Of 50km snelwandelen
 
Bovenaan