Vechtsporten

SanMark.

Well-known member
Silva is ontzettend snel geweldig om te zien hoe hij eigenlijk gewoon steeds sneller was dan de stoten van zijn tegenstander.

Gevoelsmatig heeft hij ook verloren van zijn eigen arrogantie . Hij is al 40 en nog zo snel moet je na gaan hoe het moet zijn geweest toen hij op zijn top was.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Morgennacht mag Conor McGregor weer de ring in. Ik vind dat hele UFC gedoe niet zo boeiend, maar McGregor is toch wel een mannetje zeg. Een vreselijk arrogante LUL, maar wel zijn woorden waarmaakt. En hij is een goede trashtalker, ook al versta je geen zak van dat Engels van hem. Hij neemt het op tegen Nate Thompson, een hele domme lompe Amerikaan die niet verder komt dat 'pussy' en 'fuck'. Ik hoop dat 'ie de 13 seconden niet eens h??lt.
 

T.T.

New member
Kickboxer Rico Verhoeven heeft bij Peptalk op Ziggo Sport Badr Hari uitgedaagd voor een gevecht. Badr Hari heeft de uitdaging geaccepteerd.
 

Pieros

Active member
Kickboxer Rico Verhoeven heeft bij Peptalk op Ziggo Sport Badr Hari uitgedaagd voor een gevecht. Badr Hari heeft de uitdaging geaccepteerd.
Zou mooi zijn als het gevecht er echt komt. Wordt door sommigen al het gevecht van het jaar genoemd.
 

gevegt

Well-known member
Het lijkt mij ook wel leuk. Het zal er wel niet van komen, maar ik vrees voor Badri dat hij het geen twee ronden gaat volhouden.
 

gevegt

Well-known member
Op 1 is nu een docu over en met Joop Kasteel.
Wat een matige begeleider heeft hij toch.
 

André

Well-known member
Zaterdag 10 September UFC 203 op FOX Sports
Met als hoofdpartij Alistair Overeem tegen regerend kampioen Stipe Miocic


Heavyweight Stipe Miocic (c) vs. Alistair Overeem
Heavyweight Fabr?cio Werdum vs. Travis Browne
Welterweight CM Punk vs. Mickey Gall
Bantamweight Urijah Faber vs. Jimmie Rivera
Women's Strawweight J?ssica Andrade vs. Joanne Calderwood

Women's Bantamweight Jessica Eye vs. Bethe Correia
Lightweight Nik Lentz vs. Michael McBride
Middleweight Caio Magalh?es vs. Brad Tavares
Flyweight Ian McCall vs. Ray Borg

Welterweight Yancy Medeiros vs. Sean Spencer
Light Heavyweight CB Dollaway vs. Francimar Barroso
Lightweight Drew Dober vs. Jason Gonzalez
Lightweight Damir Hadzovic vs. Yusuke Kasuya
 
Bovenaan