Vechtsporten

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind het overigens wel razendknap wat Rico doet. Er staat zoveel druk op die man, zowel binnen als buiten de ring. Was eerst wat in de luwte, maar sinds dat gevecht met Badr Hari is hij een superster. Hij heeft nu ook allerlei verplichtingen naast het kickboksen. Vindt hij ook leuk, daar niet van. Maar het is lang niet meer zoals voorheen, toen hij zich enkel hoefde te concentreren op trainen en wedstrijden. En de druk binnen de ring is ook enorm, omdat iedereen verwacht dat hij steeds maar weer zomaar even wint. Hij blijft er echter ogenschijnlijk heel relaxed onder. Gedraagt zich voorbeeldig en blijft voorlopig maar winnen. Ik neem er mijn hoed voor af.
 

gevegt

Well-known member
Kansloze tokkies.

Hoe die lui over het hek klommen vond ik trouwens wel leuk om te zien.
 

Pascallovic

Well-known member
Beiden sporters en hun teams levenslang schorsen. Pas dan kunnen we weer iets serieus over deze zogenaamde sport zeggen.
 

gevegt

Well-known member
Beiden sporters en hun teams levenslang schorsen. Pas dan kunnen we weer iets serieus over deze zogenaamde sport zeggen.

Ze zouden kunnen beginnen om de entourage van beide vechters niet meer op de eerste rang te laten zitten, of beter helemaal niet toe te laten in de zaal.
 

Maasveld

Well-known member
Ik las een bericht van iemand die schreef dat die Rus (of wat het ook is) de goede naam van de sport te grabbel had gegooid. Ik moest even heel hard lachen.
 

U.G.

Well-known member
Ik heb dit gemist, jammer genoeg blijkbaar. Maar ik vond die Rus zich bij de conferentie nog wel heel goed gedragen ondanks alle provocaties. Ik vind het iig wel tof dat McGregor op z'n bek is gegaan.
 

Ska P 187

Well-known member
Mooie serie interviews van de greatest. Schaapt toch een beetje ander beeld dan de schreeuwerd die ik in gedachte had.
Muhammed Ali.
 
Laatst bewerkt:

Ska P 187

Well-known member
Hebben we er een beetje zin in dit weekend? Zal wel een gek tijdstip worden daar er gebokst wordt in LA.
Eindelijk weer eens twee biggies die tegenover elkaar staan, ik ben benieuwd en een stiekume hup GIPSY KING!

 

Ska P 187

Well-known member
Ondanks het feit dat de Gipsy King twee keer neer ging een gelijkspel uit het vuur gesleept.
Helaas niets kunnen zien van het gevecht dat na twaalf ronden onbeslist eindigde.
Rematch of wordt het Wilder tegen AJ zodat de belts eindelijk weer verenigd worden?
 

Eef de Kip

Well-known member
Pfoe zeg wat is die omlaag gevallen zeg, ik werd er gewoon verdrietig van toen ik 'm zag zitten in dat aftandse busje in de vrieskou.
 
Bovenaan