Vechtsporten

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heel veel kracht met een redelijk lelijke techniek.
Fair enough. Jij hebt er veel meer verstand van dan ik. Ik vind het er ook houterig uit zien bij hem, maar tegelijkertijd vind ik het ook erg verbazingwekkend en indrukwekkend hoe snel hij beweegt met dat grote lompe lichaam van hem. En hoe hij ook conditioneel iemand (met een lichaam) als Wilder de baas is.

Maar goed, ik vind vooral ook zijn persoonlijkheid fascinerend. Die combinatie van kwetsbaar zijn als hij over zijn depressies praat en het arrogante wat hij heeft rondom wedstrijden, blijft me intrigeren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Met onderstaand heeft hij echt m'n hart gestolen. Wie verzint het nou om als Brit American Pie te zingen in Vegas, nadat hij zojuist de beste Amerikaanse heavyweight vernederd heeft in het hol van de leeuw? :D

 

gevegt

Well-known member
Met onderstaand heeft hij echt m'n hart gestolen. Wie verzint het nou om als Brit American Pie te zingen in Vegas, nadat hij zojuist de beste Amerikaanse heavyweight vernederd heeft in het hol van de leeuw? :D

Dat was inderdaad wel vermakelijk.
 

Ska P 187

Well-known member
Heel veel kracht met een redelijk lelijke techniek.
Ik heb het gevegt (haha spelgrapje.., sorry) niet gezien, maar Fury ziet er dan wel niet uit, maar techniek en snelheid heeft (of had) hij nu juist wel. Dat kwam het best naar voren in Fury Wilder 1.
Dat hij zijn gebruik maakt van zijn grootte en met name zijn gewicht dat lijkt me wel zo slim. Misschien dat het daardoor wat minder elegant lijkt.
Maar zoals gezegd, ik heb de partij nog niet gezien.
 

Pascallovic

Well-known member
Hoe lang mag je eigenlijk een wereldtitel houden zonder er voor te vechten? Rico Verhoeven is geblesseerd voor een titelgevecht en de laatste keer dat ie wel vocht was oktober 2021. Dat is overigens ook de enige keer in de laatste 3 jaar dat ie om zijn titel vocht.
 

Batigoal

Well-known member
Gewoon lekker de komende 30 jaar geblesseerd blijven, maar niet officieel stoppen. Die wereldtitel pakken ze je niet af.
 

Pascallovic

Well-known member

Misschien de toko maar eens opheffen? Armoedige organisatie, waar niemand in de belangrijkste gewichtsklasse normaal kan vechten.
 

Ska P 187

Well-known member
Boksen blijft wel, maar voor de rest is het toch meer mma tegenwoordig.
Muy Thay (?) Zal ook blijven, maar kickboksen is toch een beetje armzalig aan het worden
 
Bovenaan