VBOOKIE VV Groningen-SV Bedum

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Bedum moet winnen om nacompetitie te ontlopen (en 0-1 is al genoeg), VVG heeft dus aan een punt genoeg om verzekerd te zijn van nog een jaar 1E.
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Hup VVG, alles op VVG gezet. Die zijn het beste als het echt moet en als het mooi weer is.
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Ik heb Satyr al gevraagd jou de Twente treatment te geven. Geen 10.000, maar 10 euro.
 
Bovenaan