VBOOKIE VEV'67 - SC Stadspark

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Districtsbeker, VEV is 12de in zaterdag 1E en Stadspark is koploper in 2K op zondag. Ik acht Stadspark wel in staat tot een stunt.
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
3-0 achter, 3-4 gewonnen. Gewoon niet luisteren en gewoon eigenwijs zijn he zwammy. :duim:
 
Bovenaan