VBOOKIE PKC'83-VV Groningen

Abubakari

Well-known member
Stadsderby, prestige duel en kraker tussen twee clubs met veel goede bekenden over en weer.

1e.png
 

Abubakari

Well-known member
PKC wellicht in het voordeel met hun idioot slechte grasmat versus de kunstgras gewend zijnde VVG'ers, maar ik vul gewoon in wat ik hoop en wat op zich ook niet geheel onlogisch zou zijn als ploeg in vorm. HUP VVG!
 

Abubakari

Well-known member
In de 83' minuut viel de 3-3 waarna het pact gesloten werd, beentjes stil en 3-3 is prima. Op zich raar, want zo totaal veilig is VVG niet met een punt, maar het volstaat wel voor de derde periode. Niemand had hier een gelijkspel, ik heb een hekel aan pacts, zeker bij zo'n verder leuke wedstrijd, dus iedereen wint in deze bookie.
 

SanMark.

Well-known member
Zet volgende keer lekker alles in, en reken het gelijk goed. Wat heeft op deze manier de bookies nog zin ?

Vind het over het algemeen zeer leuk dat je amateur wedstrijden doet met mooie odds maar dit slaat natuurlijk nergens op.

Of gaan we dat in het vervolg bij elke wedstrijd doen ?
 

Abubakari

Well-known member
Als de wedstrijd tot de 90' minuut op het scherp van de snede uit was gespeeld en in 3-3 was geeindigd had ik gewoon een gelijkspel uitbetaald, ook als er niemand op gegokt had. Maar bij zo'n salonremise niet, zeker niet als niemand op een gelijkspel heeft gegokt. Wie niet mee doet heeft pech gehad en heeft geen recht om te zeuren, had ie maar in moeten zetten.
 

SanMark.

Well-known member
Als de wedstrijd tot de 90' minuut op het scherp van de snede uit was gespeeld en in 3-3 was geeindigd had ik gewoon een gelijkspel uitbetaald, ook als er niemand op gegokt had. Maar bij zo'n salonremise niet, zeker niet als niemand op een gelijkspel heeft gegokt. Wie niet mee doet heeft pech gehad en heeft geen recht om te zeuren, had ie maar in moeten zetten.

Tuurlijk kerel. Eind van het jaar weet je dat het kan gebeuren. Dus vanaf nu bij elke 'salonremise' of vreemde uitslag , komt de abu factor om de hoek zetten ?

Hier komen dus abu trekjes weer om de hoek kijken.
 
Bovenaan