Mamio moet winnen. Maar dat is altijd zo.
Maar deze keer zou het sowieso wel handig zijn. Mamio staat onder de streep, 1 plek boven Grootegast.
Winst is in elk geval niet directe degradatie, winst is afhankelijk van andere uitslagen zijn of ze nacompetie ontlopen.
Maar deze keer zou het sowieso wel handig zijn. Mamio staat onder de streep, 1 plek boven Grootegast.
Winst is in elk geval niet directe degradatie, winst is afhankelijk van andere uitslagen zijn of ze nacompetie ontlopen.