VBOOKIE Jong FC Groningen-ASWH

Abubakari

Well-known member
Alsof Lewenborg-Helpman niet genoeg is komt Unregistere ook nog naar Groningen dit weekend, naar Corpus den Hoorn, home of GRC, Groen Geel en de jeugd van de FC. Jong FC-ASWH speelt zich af in de derde divisie, ASWH vecht tegen degradatie, FC Groningen is vrijwel kampioen. Of zo. Ik volg die derde divisie niet zo, maar ik vul gewoon een 1 in, nawee?n van dat Spaanse trainigskamp bij ASWH.

De stand spreekt boekdelen, nooit weer een trainingskamp met Hollandstalige Shit/Hits.
5a813c1e32e30-aswh2.png
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Haha, mooi hoor, die subtiel gewijzigde stand. :duim:

De vraag is echter vooral: zijn jij, bqandy, Andre en noord-ooster ook van de partij op Corpus den Hoorn? En is het veld al weer genoeg opgelapt om te kunnen spelen?

Overigens, na het door jouw verfoeide trainingskamp vaker gewonnen dan verloren. ;)
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Haha, mooi hoor, die subtiel gewijzigde stand. :duim:
:confused:


De vraag is echter vooral: zijn jij, bqandy, Andre en noord-ooster ook van de partij op Corpus den Hoorn? En is het veld al weer genoeg opgelapt om te kunnen spelen?

Wedstrijd zal wel door gaan, dag nadat Jong FC afgelast werd speelde GRC er gewoon op.

Ik weet nog niet wat ik zaterdag doe, Mamio en Knickerbockers zijn opties, maar een middagje Corpus met na jullie wedstrijd nog de slotfase van Groen Geel is ook een optie die ik overweeg.
 

Unregistere

Well-known member

Haha, jij weet ook wel dat je ons hebt omgeruild met Spijkenisse en Jong Groningen met Jong Almere. :p

Maar zou leuk zijn als je komt kijken, samen met bqandy. We komen wel met een interim-trainersduo, want de hoofdtrainer is weggekocht door Katwijk.
 

Unregistere

Well-known member
Hij heeft al 20 wedstrijden met het eerste mee gedaan, dan mag dat toch niet? Of zit er nog een adder onder het gras?
Addertje is dat een wedstrijd pas telt als iemand 45 minuten of meer speelt. Daarvan mag hij er max 10 hebben. Wordt even puzzelen dus.

Monica wil komen kijken als hij tegen ons speelt in elk geval.
 

gevegt

Well-known member
Met zo'n stand en aantal tegendoelpunten, lijkt het mij heel onwaarschijnlijk dat de mooie club ASWH hier gaat winnen.
 

Abubakari

Well-known member
Addertje is dat een wedstrijd pas telt als iemand 45 minuten of meer speelt. Daarvan mag hij er max 10 hebben. Wordt even puzzelen dus.

Monica wil komen kijken als hij tegen ons speelt in elk geval.

Hij heeft 8x meer dan 45 minuten gespeeld. In de eredivisie, weet niet of bekerwedstrijden ook nog mee tellen.

Met zo'n stand en aantal tegendoelpunten, lijkt het mij heel onwaarschijnlijk dat de mooie club ASWH hier gaat winnen.
Voor het trainingskamp hadden ze pas 30 tegentreffers maar na een week Hollandse zatlappenfeestmuziek zijn daar in korte tijd 1056 tegentreffers bij gekomen en hebben ze van de KNVB een flink aantal punten in mindering gekregen vanwege de totale wansmaak. Verbaast me dat Unreg hier net doet alsof hij van niks weet dan wel alsof dat niet waar is.
 

Unregistere

Well-known member
Hij heeft 8x meer dan 45 minuten gespeeld. In de eredivisie, weet niet of bekerwedstrijden ook nog mee tellen.

Volgens mij telt de beker ook mee, maar ben niet zeker. Als het maar acht keer is, mag hij volgens de regels spelen. De vraag is of Groningen dit zelf wil natuurlijk, want als hij voor het eerste al niet meer de motivatie heeft...

Voor het trainingskamp hadden ze pas 30 tegentreffers maar na een week Hollandse zatlappenfeestmuziek zijn daar in korte tijd 1056 tegentreffers bij gekomen en hebben ze van de KNVB een flink aantal punten in mindering gekregen vanwege de totale wansmaak. Verbaast me dat Unreg hier net doet alsof hij van niks weet dan wel alsof dat niet waar is.

Haha, dan had je net ff anders moeten fotoshoppen / painten, want nu komen we alsnog op 16 punten uit als je de resultaten van Spijkenisse optelt. Dan had je dat totaal moeten verminderen. Maar het is een leuke poging! En best knap gedaan, doordat je ook de shirtjes hebt kunnen verplaatsen. :duim:
 

Unregistere

Well-known member
Twee man tegelijk? Was Abu aanwezig of zo?

Nee, Lars Veldwijk. :p

Eentje was eigenlijk al niet fit, maar leek het toch te gaan halen. Alleen lukte dat dus gisteren niet. De ander raakte geblesseerd. Maar goed, wordt dus een beetje schuiven achterin.
 
Bovenaan