VBOOKIE Germany v Sweden

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Niemand die Zweden op winst heeft, hopelijk niemand die iets wint. Al zou het ook wel mooi zijn mocht ik er met de buit vandoor gaan. HEJA SVERIGE!
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
15 seconden voor tijd in de vijfde minuut van de verlenging vertelde mijn collega mij net... Unglaublich.
 
Bovenaan