VBOOKIE Deutschland Kaputt!?

Kralinger

Administrator
Forumleiding
In principe wil ik inzetten op dat Duitsland gaat overleven. Maar daar zou helemaal niks "leider" aan zijn. Dat zou juist erg mooi zijn, dus op deze slecht geformuleerde vbookie zet ik niet in.
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Oleeee ole ole oleeee!

AUF WIEDERSEHEN! SCHADE DEUTSCHLAND ALLES IST VORBEI!

Hier mit die puhn!
 
Bovenaan