gevegt
Well-known member
Wel met alleen openbare scholen, anders worden het allemaal zaterdagclubs.Hebben we al namen voor de 10 nieuwe steden?
En belangrijker, kunnen we daarmee eindelijk de voetbalpiramide wat groter maken.
Wel met alleen openbare scholen, anders worden het allemaal zaterdagclubs.Hebben we al namen voor de 10 nieuwe steden?
En belangrijker, kunnen we daarmee eindelijk de voetbalpiramide wat groter maken.
Late reactie, maar ik heb al een keer 5 of 6 op die manier gestemd (niet alleen TK, ook EP & kiescollege EK). Ik vind het veel beter dan dat grote formulier, met de post ook veel praktischer natuurlijk. Ik zie niet in waarom dit niet gewoon voor iedereen kan.Maar als men in het buitenland al zo stemt waarom moet het dan hier nog getest worden?
Dat is toch gewoon een kwestie van een extra blaadje meesturen met alle stempassen en 1 stembureaulid extra uitleg laten geven voor de mensen die dat nodig hebben?
Maar vooral ook met linkse partijen en niet met de VVD, laat staan met JA21Opvallend toch: 89% van de D66-stemmers wil D66 in het Kabiner...
Idd, alsof ze die groep mensen om 18.00 uit een kroeg geplukt hebben.Elke keer legt die mannelijke politicoloog iets uit en vervolgens klopt dat totaal niet met de cijfers.
Die fusie gaat er komen, volgens mij was meer dan 90% van de leden voor de fusie de vorige keer dat er gepeild werd. Tuurlijk zal het (nu de realiteit dat beide partijen samen veel meer zetels zouden halen dan apart bij de leden door komt) wat mensen kosten die nu afhaken, maar die fusie gaat echt wel door.Vraag me af hoe het gaat komende tijd bij GL/PvdA. Timmermans zei dat de fusie een voldongen feit was, maar bij Nieuws van de Dag zeggen ze net dat de leden er in 2026 nog over moeten stemmen. Je kan je toch haast niet voorstellen dat de echte PvdA'ers hier mee door willen gaan.
Die hebben op de Nederlandse vlag gestemd.Hoe kan je in hemelsnaam eerst PVV/BBB stemmen en dan D66?
Ik kijk ook even naar dat programma.Vraag me af hoe het gaat komende tijd bij GL/PvdA. Timmermans zei dat de fusie een voldongen feit was, maar bij Nieuws van de Dag zeggen ze net dat de leden er in 2026 nog over moeten stemmen. Je kan je toch haast niet voorstellen dat de echte PvdA'ers hier mee door willen gaan.
Timmermans uit de toren houdenHoe kan je in hemelsnaam eerst PVV/BBB stemmen en dan D66?
Die baalt nog steeds dat hij zelf niet heeft kunnen stemmen door zijn eigen fout.Ik kijk ook even naar dat programma.
Die Wierd Duk zit bijkans in een depressie.
Huh??Die baalt nog steeds dat hij zelf niet heeft kunnen stemmen door zijn eigen fout.