Volgens Rob Trip is de Piratenpartij de boosdoener.Die zit de boel te hacken, kan niet anders.
Volgens Rob Trip is de Piratenpartij de boosdoener.Die zit de boel te hacken, kan niet anders.
Volgens Rob Trip is de Piratenpartij de boosdoener.
En zoals al aangegeven een ongeschoren kop, wat een clochard die Jan.
Kan iemand even een plaatje van Chantal posten?
Jan heeft al in zoveel partijen gezeten,opgericht en weer naar de klote geholpen dat hij zelf niet meer weet voor welke partij hij staat te kletsen voor de camera.
Die is zo nep dat ze heel goed bij Jesse zou passen.
Was volgens mij een ludieke actie inderdaad dat ze met een aantal op Schiermonnikoog gingen stemmen.'De SGP verliest flink op Schiermonnikoog', waarschijnlijk was er in 2012 gewoon een zwaar Christelijke familie net op dat moment op vakantie ofzo... Met maar 1000 stemmen is de invloed natuurlijk erg snel heel groot, en zeker op Schier (waar veel toeristen stemmen) is een vergelijking met 2012 wel heel erg mank.
'De SGP verliest flink op Schiermonnikoog', waarschijnlijk was er in 2012 gewoon een zwaar Christelijke familie net op dat moment op vakantie ofzo... Met maar 1000 stemmen is de invloed natuurlijk erg snel heel groot, en zeker op Schier (waar veel toeristen stemmen) is een vergelijking met 2012 wel heel erg mank.
Als je op zo'n onooglijk eiland gaat wonen zouden ze je eigenlijk het recht van stemmen moeten afnemen.
Die eilandjes zijn er voor de zeehonden!
'De SGP verliest flink op Schiermonnikoog', waarschijnlijk was er in 2012 gewoon een zwaar Christelijke familie net op dat moment op vakantie ofzo... Met maar 1000 stemmen is de invloed natuurlijk erg snel heel groot, en zeker op Schier (waar veel toeristen stemmen) is een vergelijking met 2012 wel heel erg mank.
Laat dat 'volgens mij' maar weg.Dat van die bureaus die langer openblijven ligt wel genuanceerd.
In de regels staat dat iedereen die om 21:00 uur nog in de rij staat, mag stemmen en dat het stembureau bepaalt waar en wanneer de rij sluit. Dus dat mag gewoon.
Maar een bureau dat zegt: wij zijn nog tot 23:00 uur open en komt allen, dat kan volgens mij niet zomaar.
Nu ik dit lees herinner ik me dat idd weer...Was volgens mij een ludieke actie inderdaad dat ze met een aantal op Schiermonnikoog gingen stemmen.
Dat van die bureaus die langer openblijven ligt wel genuanceerd.
In de regels staat dat iedereen die om 21:00 uur nog in de rij staat, mag stemmen en dat het stembureau bepaalt waar en wanneer de rij sluit. Dus dat mag gewoon.
Maar een bureau dat zegt: wij zijn nog tot 23:00 uur open en komt allen, dat kan volgens mij niet zomaar.