JMD
Well-known member
Net zag ik er wel een aantal hoor.Lekker divers publiek bij DENK. Tel toch 0 vrouwen.
Net zag ik er wel een aantal hoor.Lekker divers publiek bij DENK. Tel toch 0 vrouwen.
Vrouwen horen niet in de politiek. Die moeten koken.Lekker divers publiek bij DENK. Tel toch 0 vrouwen.
Vrouwen horen niet in de politiek. Die moeten koken.
Nee man. Dijkstra is commentator bij het schaatsen.
Dijksma... Niet Dijkstra. Dijkstra is Pia, de D66-er en oud-nieuwslezeres.
Nee man. Dijkstra is commentator bij het schaatsen.
En molenaar!
:duim:En bier halen.
Lekker divers publiek bij DENK. Tel toch 0 vrouwen.
Vind je?
Azarkan, als die op Marktplaats zijn auto te koop zet begint de politie gelijk een onderzoek naar oplichting.
Ik heb je gerapporteerd. Wees zo vriendelijk en geef jezelf een ban.Vind je?
Die verloren er 1 en stonden niet lang geleden veel lager in de peilingen, is nog enigszins voor te stellen dat ze er niet ongelukkig mee zijn...
Die hebben net zoveel invloed als bv de SGP zo meteen.DENK. Kuzu en Ozturk en dan nog eentje erbij. Stelt maar weinig voor.
De PvdA betaalt natuurlijk ook meer de prijs voor kabinetsdeelname (dan de VVD) doordat er fatsoenlijke alternatieven op links zijn en niet echt op rechts.
Als je jaren lang nadeel hebt gehad dat je stemmers op het laatste moment overstappen naar de PvdA, dan is het wel heel erg slecht als je zelfs als PvdA 29 zetels verliest je zelf er ook 1 verliest.