gevegt
Well-known member
:duim:Iek ??k!
:duim:Iek ??k!
VVD/D66/CDA/PvdA heeft dus ook een meerderheid in de eerste kamer.
Eens hoor.Ik niet, die Baudet is een talent,geef hem 4 jaar en Geert heeft er een geduchte tegenstander bij.
Eens hoor.
Maar ik bedoelde het vooral omdat in de peiling meestal de FVD niet zoveel zetels kreeg.
CDA wint slechts 6 zetels.
Voor links vind ik het pijnlijk hoor. De PvdA op 9 zetels en nog wordt er door GL of de SP niet serieus geprofiteerd.Als het zetelverschil tussen de VVD en de nummer 2 zo blijft als nu is dat het grootste verschil tussen partij 1 en 2 sinds 2002.
Overigens heeft GL het natuurlijk echt wel goed gedaan. Die 4 zetels van 2012 was schandalig laag, meestal is GL goed voor een zetel of 8/9, dus die 16 is top.
CDA wint slechts 6 zetels.
Whaha en dat groots gaan vieren straks. Die waren vroeger altijd 1,5 tot 2,5 keer zo groot.
Als ik hun was zou ik het wel vieren, want die gaan op termijn de PvdA achterna.
We verliezen tien zetels, maar het voelt als een overwinning. mg:
Tja, veruit de grootste.We verliezen tien zetels, maar het voelt als een overwinning. mg:
Op GL (12) en D66 (7) na de grootste winst, dus dat is best wel knap, zeker als je bedenkt dat een linkse partij de grootste klap opvangt en die zetels niet zo snel richting CDA gaan.