De Groene Scout
Well-known member
... ouwe kraker met zijn slobbertrui. Blijven hangen in de jaren 80.Spekman is een lafaard.
... ouwe kraker met zijn slobbertrui. Blijven hangen in de jaren 80.Spekman is een lafaard.
Sylvana moet niet denken. Is ze niet zo goed in...Sylvana denkt dat ze de kamer niet heeft gehaald omdat ze teveel visie en lef had.
Nee het was omdat ze niet meer bij denk zat. Ze zal wel verkeerd geqouted zijnSylvana denkt dat ze de kamer niet heeft gehaald omdat ze teveel visie en lef had.
Ach ja, er zijn ook mensen die SP stemmen omdat ze een hekel hebben aan extreem links.
Sylvana denkt dat ze de kamer niet heeft gehaald omdat ze teveel visie en lef had.
Dan zal het wel aan mij liggen.Als jij de SP extreem links vindt, dan weet jij niet wat extreem links is.
Dan zal het wel aan mij liggen.
De kiezer heeft altijd gelijk, Sylvana. Nooit naar de kiezer wijzen. Doen sommige PvdA-ers overigens ook altijd: "we moeten het beter uitleggen". Die komt vandaag vast ook wel weer langs op dat PvdA-congres. Ik hoop dat er ergens een livestream is.
Dat zal vast wel bij Politiek24 komen. Ik heb in iedere geval al lekkere hapjes in huis gehaald.
Dit wordt genieten. Ik hoop dat het beroemde CDA congres van 2010 gaat overtreffen.
Sylvana denkt dat ze de kamer niet heeft gehaald omdat ze teveel visie en lef had.
De kiezer heeft altijd gelijk, Sylvana. Nooit naar de kiezer wijzen. Doen sommige PvdA-ers overigens ook altijd: "we moeten het beter uitleggen". Die komt vandaag vast ook wel weer langs op dat PvdA-congres. Ik hoop dat er ergens een livestream is.
Als jij de SP extreem links vindt, dan weet jij niet wat extreem links is.
SP is net zo extreem links als de PVV extreem rechts is.
En dan heb je Groen Links nog met een campagne leider met terroristische achtergrond.
Oei, ga je nu met nuance aankomen?