Toch lastig bij te houden, zo enorm veel winnaars.
Ja hoor,zelfs DENK heeft vrijwilligers,hou daar mee op!!!
Dat laat ik graag aan SanMark. over.Wat hebben die Friezen in vredesnaam met Jan Roos?
Bij DENK geloof ik niks, die hebben op social media tig fake accounts.Bij de kleinere partijen geloof ik het nog wel, die hebben lang niet zoveel geld om veel mensen in te huren. Heb je hier net zo, kleine partijen zijn een en al vrijwilligers, grote partijen huren mensen in.
Daar geloof ik niet in. Die boeroepers heb je sowieso wel . Dat heeft hij van ten voren al bedacht. Als er wat geroepen word dan reageer ik daar zo op.
Bij de kleinere partijen geloof ik het nog wel, die hebben lang niet zoveel geld om veel mensen in te huren. Heb je hier net zo, kleine partijen zijn een en al vrijwilligers, grote partijen huren mensen in.
De eerste ''vrijwilliger'' die ik bij de volgende verkiezing tegenkom op straat sla ik op zijn muil.
Kunnen ze tijdens hun speech verhalen over dat voorval en dat het voorval niet staat voor wat Nederland is,een land van vrijwilligers.
Pleur op met je vrijwilligers,nu!
Geer en Goor zijn ook vrijwilligersDe eerste ''vrijwilliger'' die ik bij de volgende verkiezing tegenkom op straat sla ik op zijn muil.
Kunnen ze tijdens hun speech verhalen over dat voorval en dat het voorval niet staat voor wat Nederland is,een land van vrijwilligers.
Pleur op met je vrijwilligers,nu!
SP de grootste in Gennep (vlak onder Nijmegen). Vind ik opvallend.
Geer en Goor zijn ook vrijwilligers
Dat hoeft niet. ze kunnen weigeren.Maar even serieus, bedenk je wel dat DENK nu ook in de commissie Stiekem komt.
Waarom?
Gennep is het afvoerputje van Nijmegen eo.
Het is sowieso een achterlijk woord, als je er wat langer over nadenkt.
Maar even serieus, bedenk je wel dat DENK nu ook in de commissie Stiekem komt.
Hebben ze toch veranderd dat de top 5 er slechts in komt?Maar even serieus, bedenk je wel dat DENK nu ook in de commissie Stiekem komt.