Tweede Divisie 2016-2017

Satyr

Administrator
Forumleiding
Fox springt in het Nederlandse gat van de tv markt en zondag ligt weer dwars.

Elke speelronde op tv, dan kom je vaker in beeld dan de gemiddelde Juup club
 

Forza AZ

Well-known member
Positieve ontwikkeling maar de zondag clubs zullen vast weer tegen zijn
Als de helft van de speeldagen op zaterdagmiddag is en de andere helft op zondagmiddag, dan is er ook overzicht en hoeft niet slechts een gedeelte van de clubs zich aan te passen. Dat lijkt me het beste plan. Heb je direct na iedere speelronde een duidelijke stand.
 

JMD

Well-known member
Als de helft van de speeldagen op zaterdagmiddag is en de andere helft op zondagmiddag, dan is er ook overzicht en hoeft niet slechts een gedeelte van de clubs zich aan te passen. Dat lijkt me het beste plan. Heb je direct na iedere speelronde een duidelijke stand.

Jep. Maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren....
 

Unregistere

Well-known member
Op de website van HHC wordt het in ieder geval groots aangekondigd:

UNA-HHC_16x9_a.png


https://www.hhc-hardenberg.nl/news/item/willen-we-naar-veldhoven-dan-gaan-we-naar-veldhoven

UNA houdt het bescheidener:

https://www.vvuna.nl/1/634/als-n-man-achter-una-komende-zaterdag/
 

Lennard95

New member
C_jSiZVXkAEVCIP.jpg:large


Lekker volk daar in Spakenburg :cab: Nu hebben ze ook 8 mensen verboden om te komen zonder ons bestuur erbij te betrekken, gekken.
 

JMD

Well-known member
Dat wordt nog een leuke dag morgen... Ben ook benieuwd wat het duel Quick Boys - IJsselmeervogels van morgenmiddag daar voor rol in gaat spelen... Toch apart, dat er zo'n paring gemaakt is waarbij de clubs uit Spakenburg op 1 dag tegen de clubs uit Katwijk spelen...

Als de Vogels kampioen worden, zijn zij rond 18.30 terug in Spakenburg denk ik, mooi op tijd voor een confrontatie met de Blauwen....
 

de waan

Well-known member
Waarom ga je in godsnaam naar een potje waar niks meer op het spel staat, waar je verplicht met een bus naartoe gereden moet worden en waar alleen ellende van kan komen.

Tientallen leuke potjes om uit te kiezen morgen.
 

Lennard95

New member
Waarom ga je in godsnaam naar een potje waar niks meer op het spel staat, waar je verplicht met een bus naartoe gereden moet worden en waar alleen ellende van kan komen.

Tientallen leuke potjes om uit te kiezen morgen.

We boycotten die zooi ook, we hopen dat ze oprotten
 

de waan

Well-known member
Goed zo. Ik hoop met je mee. Enige club waar ik geweest ben dit seizoen waar een vervelend sfeertje hangt.
 

JMD

Well-known member
Goed zo. Ik hoop met je mee. Enige club waar ik geweest ben dit seizoen waar een vervelend sfeertje hangt.

Is dat zo? Was vorig jaar bij Spakenburg - IJsselmeervogels en heb weinig gemerkt daarvan. Vond het juist heel gezellig zo langs de lijn.

Zou overigens wel een giller zijn als Spakenburg degradeert en de Vogels promoveren. De laatste jaren is Spakenburg vaak de betere ploeg.
 

de waan

Well-known member
Het woord gezellig is het laatste dat in me opkomt bij Spakenburg, maar dat kan ook aan mijn perceptie liggen.
 
Bovenaan