Tv-topic

SanMark.

Well-known member
Mooi programma voor @SanMark. nu op NPO3.
Het is godverdomme nog een herhaling ook.

Toevallig kom ik erop want ik keek naar het kwaliteitsprogramma Massa is kassa.

En toen was er een discussie tussen de negers welke negers er nog negers mocht zeggen en wie niet.

Komt er nog zo'n halfbloedje tussen door dat het een exclusief iets is van de people of color en dat anderen het niet mogen zeggen.

Willy Wartaal ( hoe toepasselijk met zo'n naam) was de enige die daar zinnige dingen over te zeggen had. Toen snel weer aan het knipperen geslagen en het staat nu weer op discovery channel. Waar die tegenwoordig bijna standaard opstaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

SanMark.

Well-known member
Het is godverdomme nog een herhaling ook.

Toevallig kom ik erop want ik keek naar het kwaliteitsprogramma Massa is kassa.

En toen was er een discussie tussen de negers welke negers er nog negers mocht zeggen en wie niet.

Komt er nog zo'n halfbloedje tussen door dat het een exclusief iets is van de people of color en dat anderen het niet mogen zeggen.

Willy Wartaal ( hoe toepasselijk met zo'n naam) was de enige die daar zinnige dingen over te zeggen had. Toen snel weer aan het knipperen geslagen en het staat nu weer op discovery channel. Waar die tegenwoordig bijna standaard opstaat.
Nu kan degene het wel editten maar op tv ging het over nikkers en niet over negers.
 

JMD

Well-known member
Gisteren naar Doe alsof je thuis bent gekeken.

Was een woningruil tussen iemand uit Dalfsen en Hillegom.
Nooit geweten dat Dalfsen een hippie dorp is.
Thanks voor de tip. Ga toch even kijken dan. Op welke zender is dat programma te vinden?
 

Batigoal

Well-known member
Gert en Hermsen Timmerman.
Voor degene die het niet gezien hebben, alsnog doen!
Haha nou inderdaad. Ik kwam er langs tijdens het zappen en ben tot het einde van de docu blijven hangen. Nooit eerder van gehoord, maar wat een apart gezin!
 
  • Leuk
Waarderingen: JFK

Abubakari

Well-known member
Gert en Hermsen Timmerman.
Voor degene die het niet gezien hebben, alsnog doen!
Ik had het opgenomen, die Gert was een flinke weirdo, Hermien uiteindelijk ook en hun kinderen zijn ook niet bepaald zonder schade uit de strijd gekomen. Echt een ongelooflijk verhaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: JFK
Bovenaan