Tv-topic

Eef de Kip

Well-known member
Management maakt deze keuzes dus ik heb het vermoeden (oh eufenisme) dat ze zich vooral op de programma's richten. Over het algemeen weten de managers natuurlijk wel goed voor zichzelf te zorgen.

• Leuk
Waarderingen: JMD

zwammy

Well-known member
Management maakt deze keuzes dus ik heb het vermoeden (oh eufenisme) dat ze zich vooral op de programma's richten. Over het algemeen weten de managers natuurlijk wel goed voor zichzelf te zorgen.

Dat zie je inderdaad zo vaak. Las dat ze 3x zoveel krijgen als de vrt. 1 miljard per jaar en moeten nu 135 miljoen bezuinigen. Poeh poeh

JMD

Well-known member
Dat is wel erg jammer. Misschien wat minder bn’ers op wereldreis sturen om reisprogramma’s te kunnen maken en ATS behouden.
Eens. Scheelt dan ook voor die BNers weer dat ze hun vliegschaamte niet hoeven af te kopen... ;)

Dat zie je inderdaad zo vaak. Las dat ze 3x zoveel krijgen als de vrt. 1 miljard per jaar en moeten nu 135 miljoen bezuinigen. Poeh poeh
3x zoveel per inwoner of 3x zoveel totaal? Want Vlaanderen heeft nog geen 7 miljoen inwoners, NL ongeveer 18 miljoen. Dat is dan al bijna die 3x.

JMD

Well-known member
Herkenbaar. Zie je bv ook in het onderwijs. Vergeleken met 20 jaar terug geeft de NL staat flink meer uit aan onderwijs, maar bijna niks daarvan komt in de klas terecht, wel zie je een steeds meer uitdijende managementlaag. Ik ben het dus wel eens met bezuinigingen op bv onderwijs, mits dat dan wel naar de 'kleilagen' en de schillen om het onderwijs heen gaan, want daar is flink wat te halen.

zwammy

Well-known member
Van wat ik er van gehoord heb is ons bestel relatief goedkoop in vergelijking met de meeste Europese landen.
Hoe kom je trouwens aan 18 omroepen.

Ik overdrijf lichtelijk. Maar het zijn er genoeg en het is niet erg dat er bezuinigd moet worden zoals dat op alles ongeveer moet.

Eef de Kip

Well-known member
Herkenbaar. Zie je bv ook in het onderwijs. Vergeleken met 20 jaar terug geeft de NL staat flink meer uit aan onderwijs, maar bijna niks daarvan komt in de klas terecht, wel zie je een steeds meer uitdijende managementlaag. Ik ben het dus wel eens met bezuinigingen op bv onderwijs, mits dat dan wel naar de 'kleilagen' en de schillen om het onderwijs heen gaan, want daar is flink wat te halen.
en wat dacht je van de zorg.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Maasveld

Well-known member
Tja, ze hebben natuurlijk ook nooit echt kritisch hoeven kijken naar de uitgaven. Wanneer je de pot geld niet opmaakt krijg je het jaar erna minder, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Bovenaan