Tv-topic

Jamel

Administrator
Forumleiding
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/ned...y-tv-grensoverschrijdend-metoo-seksueel-peter

Lachwekkende reactie van RTL en dan vooral meneer van der Vorst. Hoe dacht hij anders dat dit soort programma's die zijn RTL al jaren uitzend gemaakt werden?

Selectieve verontwaardiging weer hier in Nederland. Ja, dit is inderdaad grensoverschrijdend gedrag. Maar intussen blijven we wel massaal die jonge rappertjes een podium geven, terwijl zij zich in hun teksten en video's al jaren bezig houden met vrouwonvriendelijk en grensoverschrijdend gedrag. Onder het mom van 'artistieke vrijheid' ofzo, ik weet het ook niet.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Selectieve verontwaardiging weer hier in Nederland. Ja, dit is inderdaad grensoverschrijdend gedrag. Maar intussen blijven we wel massaal die jonge rappertjes een podium geven, terwijl zij zich in hun teksten en video's al jaren bezig houden met vrouwonvriendelijk en grensoverschrijdend gedrag. Onder het mom van 'artistieke vrijheid' ofzo, ik weet het ook niet.

Zo ongelooflijk mee eens!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat een gejank idd. De hele opzet is heel erg duidelijk. Ik neem trouwens aan dat rappers ook geen podium meer krijgen.
 

Pascallovic

Well-known member
Het hele idee van die programma's is toch dat ze op de randje van toelaatbaar gedrag balanceren? Iedereen stemt juist daarvoor erop af.
Absoluut, vandaar dat dit ook zo hypocriet is. Als ie het echt zo erg vindt had ie het meteen van de buis moeten halen toen ie een half jaar geleden binnenkwam. De enige manier om op dat randje van toelaatbaar gedrag te kunnen balanceren is als je vanuit de productiemaatschappij een beetje gaat 'helpen'.

Selectieve verontwaardiging weer hier in Nederland. Ja, dit is inderdaad grensoverschrijdend gedrag. Maar intussen blijven we wel massaal die jonge rappertjes een podium geven, terwijl zij zich in hun teksten en video's al jaren bezig houden met vrouwonvriendelijk en grensoverschrijdend gedrag. Onder het mom van 'artistieke vrijheid' ofzo, ik weet het ook niet.
Ook helemaal mee eens.
 

gevegt

Well-known member
Klaver is ook een kut Marokkaan om zo misbruik te maken van het geheugenverlies van onze premier.
 

gevegt

Well-known member
Mocht Feyenoord degraderen, kunnen ze ook nog in de nieuwe Eredivisie instromen. Dan degradeer je toch weer niet.
 
Bovenaan