Tv-topic

De Groene Scout

Well-known member
Youp - Guido
Gisteren op de achtergrond slechts kleine stukjes meegekregen en vannacht de herhaling ook maar deels.
Bij die stukjes maar weinig momenten gelachen (met name Youp was zeurderig en niet grappig)
Moet ik het toch nog een keer terug kijken of kan ik dat beter overslaan?

Batigoal

Well-known member
Ik heb voor Youp gekozen en die vond ik inderdaad niet zo grappig als normaal bij zijn shows. Van vrienden begreep ik dat Guido dit jaar ook niet veel was.

erka

Well-known member
Youp was inderdaad niet veel aan. De Vindicatgrappen gingen er in huize Erka overigens wel goed in.
Maar voor de rest, hij kan beter niet te lang doorgaan.

Pascallovic

Well-known member
Youp - Guido
Gisteren op de achtergrond slechts kleine stukjes meegekregen en vannacht de herhaling ook maar deels.
Bij die stukjes maar weinig momenten gelachen (met name Youp was zeurderig en niet grappig)
Moet ik het toch nog een keer terug kijken of kan ik dat beter overslaan?
Youp was beter dan Guido, maar dat zegt ook weer een hoop over Guido. Ik zou het terugkijken overslaan.

De Wolf

Well-known member
Youp vond ik wel goed. Guido heb ik een kwartier volgehouden. Blijkbaar hoef ik de rest ook niet te zien.

zwammy

Well-known member
Youp wel eens goed geweest dan?

Cabaret is trouwens toch al dood nu dat er niet alles meer gezegd kan worden. De laatste die alles nog gewoon vertelde was Alex Agnew en die is ook gestopt.

Abubakari

Well-known member
Andre Manuel neemt ook nog steeds geen blad voor de mond. Theo Maassen in mindere mate ook niet.

zwammy

Well-known member
Andre Manuel ken ik niet, Maassen is wel degelijk voorzichtiger geworden en heeft dat ook in interviews aangegeven.

Abubakari

Well-known member
Moet je Andre Manuel maar eens checken dan. Ik geloof niet dat die voorzichtiger is geworden.

Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
In 2001 deden Willem Alexander en Maxima een kennismakingstour door alle Nederlands provincies. In Overijssel kwam de stoet langs het huis van Andr? Manuel, die stond voor het raam en toonde het koninklijk paar zijn blote kont. Leverde hem een boete van 300 gulden op wegens schennis van de eerbaarheid.

de waan

Well-known member
En ook nog eens verantwoordelijk voor het mooiste Nederlandstalige lied ooit, maar goed, we dwalen af.

JFK

Well-known member
Ik ben een paar jaar terug naar een optreden van hem geweest. Fant?stisch!

Bovenaan