Tv-topic

JMD

Well-known member
2 jaar terug was de eerste serie 'Meer dan Goud', waarin topsporters vertellen over hun carriere en pieken en dalen (ook in hun privéleven). Toen deden Erben Wennemars, Hans van Breukelen, Leontien van Moorsel, Elis Ligtlee, Kim Lammers en Bas vd Goor mee.

Deze week is de nieuwe serie bezig, in tegenstelling tot 2 jaar terug (toen om de week) is het nu elke dag. Danny Blind, Annemarie Verstappen, Maartje Paumen, Hennie Kuiper, Michel Mulder en Edith Bosch doen nu mee. Ik vind het opnieuw een zeer goede serie.

En je komt nog eens ergens achter, ik wist dus niet dat Vincent Janssen (ex AZ) zoon van Annemarie Verstappen (voormalig wereldkampioene zwemmen) is...
 

Batigoal

Well-known member
Het was een mooie aflevering met Danny Blind. Je mag vinden van hem als trainer wat je wilt, maar als persoon echt een fijne vent.
 

gevegt

Well-known member
Het was een mooie aflevering met Danny Blind. Je mag vinden van hem als trainer wat je wilt, maar als persoon echt een fijne vent.
Mee eens. Ook gaf hij blijk van de nodige zelfkennis.
De afleveringen waar hij niet als hoofdpersoon aanwezig is, vind ik hem een stuk minder. Hij kan zich dan duidelijk niet inhouden en interrumpeert veel te vaak.
De locatie is trouwens het mooist om te zien.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Vandaag wordt er bij mij een nieuwe TV bezorgd tussen 08:00 en 22:00 uur, lekkere range jongens.
 

Abubakari

Well-known member
Als je googelt op pedant en irritant krijg je een foto van Marc Marie Huijbregts, blij dat ie uit de slimste mens ligt, zelfingenomen kwast.
 
Bovenaan