Tv-topic

gevegt

Well-known member
De racisme test op 3 is toch wel een redelijke aanfluiting.
Het lijkt wel of het door een Amerikaanse producent is gemaakt.
 

zwammy

Well-known member
Vanavond allemaal even meehuilen met de pedofiel bij beau, kunnen we daarna weer horen dat hij eigenlijk een slachtoffer is.
 

JMD

Well-known member

Op zich ook wel logisch ja. Je hebt ontzettend mooie studio's daar in Hilversum, en af en toe een programma op locatie, niks mis mee. Maar zo'n dagelijkse kan gewoon het beste in de studio's.
 

Batigoal

Well-known member
Radar geeft een kijkje achter de schermen bij kutcallcenters. Gelukkig zit er een advocaat om het allemaal recht te lullen.
 

SanMark.

Well-known member
Radar geeft een kijkje achter de schermen bij kutcallcenters. Gelukkig zit er een advocaat om het allemaal recht te lullen.
Ik had er eentje die zeer verontwaardigd tegen mij was omdat ik zijn tijd verspilde met een aantal kritische vragen , en het niet snapte dat ik geen korting wilde op mijn energierekening.

Persoonlijk vond ik het een zeer amusant gesprek.
 

gevegt

Well-known member
Mij is ooit gevraagd om een callcentrum te gaan leiden. Het geld was heel aantrekkelijk, maar hoe de mensen aan te de telefoon werden behandeld was zo achterlijk dat ik het geweigerd heb.
 

zwammy

Well-known member
Zo, ik word echt al een week lastig gevallen door die energie bellers. Allemaal uit Rotterdam en den Haag. Ik denk dat ik al een keer of 30 gebeld ben afgelopen week, ben benieuwd of het morgen weer gaat beginnen. Heb al een nummer of 10 geblokkeerd.
 

SanMark.

Well-known member
Zo, ik word echt al een week lastig gevallen door die energie bellers. Allemaal uit Rotterdam en den Haag. Ik denk dat ik al een keer of 30 gebeld ben afgelopen week, ben benieuwd of het morgen weer gaat beginnen. Heb al een nummer of 10 geblokkeerd.
Gewoon zeggen , momentje ik moet even de deur open doen en dan de telefoon een uurtje wegleggen.
 

De Wolf

Well-known member
Gisteren gekeken naar Dwars door de Middelandse Zee op het Belgische Een.
Zijn dezelfde gasten als rond de Noordzee. Best wel leuke serie waar ze van Gibraltar naar Jeruzalem reizen.
 
Bovenaan