Hankie
Well-known member
Dat sowieso!Ronald moet terug!
Dat sowieso!Ronald moet terug!
Je vergeet 'schijnheilige' er tussen te zetten. Want hij deed het toch zelf ook met het halve meiden-damesteam waar hij trainer van was?Het is een vreselijke viespeuk
Je wil mij gewoon een ban aansmeren, vuile klootzak!Dat sowieso!
Nou bij de Dames van Staphorst is hij toen zeer vreemd weggegaan.Ik vind hem ook wel het type turntrainer eerlijk gezegd.
Je vergeet 'schijnheilige' er tussen te zetten. Want hij deed het toch zelf ook met het halve meiden-damesteam waar hij trainer van was?
Je wil mij gewoon een ban aansmeren, vuile klootzak!
Je bent een Feyenoorder, dus het zal je nooit lukken.Dat probeer ik dagelijks.
Was het serieus zo erg? Ik wist wel dat hij het met 1 van zijn speelsters deed, maar niet dat het met het halvee team was...Je vergeet 'schijnheilige' er tussen te zetten. Want hij deed het toch zelf ook met het halve meiden-damesteam waar hij trainer van was?
Voor het verhaal is soms iets smeuïger om de boel iets aan te dikken.Was het serieus zo erg? Ik wist wel dat hij het met 1 van zijn speelsters deed, maar niet dat het met het halvee team was...
Die docu is een jaar of 2 oud, en ook toen werd er niks gedaan door de bond...Ik zag gisteravond nog een documentaire over de druk op jonge kinderen bij het turnen. In dit geval ging het om jongens van een jaar of 10. Ook niet gezond hoe ze daar mee omgaan. Fraaie rol ook van ouders die de druk vaak ook nog eens extra opvoeren om maar veel te trainen en er veel leuke 'kinderdingen' voor op te geven. Regelmatig huilende kids voorbij zien komen. Denk overigens dat dit niet alleen bij het turnen het geval is, bij vrijwel alle sporten lopen ouders rond die een enorme druk op de kinderen leggen om te presteren. Wij hier als voetbalmannen zullen ongetwijfeld allemaal wel voorbeelden kennen.
Goed idee. Alleen, waar leg je de grens? Stel je kan goed een balletje slaan op de tennisbaan, en je trainer zegt dat je ipv 2 uur per week 4 uur per week moet trainen. Is dat dan topsport? Of is dat pas bij 20 uur in de week...Topsport op jonge leeftijd is kindermishandeling en zou verboden moeten worden.