[Transfers] Buitenland

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Afgelopen week las ik ergens dat de topspelers zich toch niet echt thuis voelden in China.
 

Makanaky

Well-known member
Hij had toch ook kunnen blijven en ietsje minder verdienen? Of moet 'ie 25 tophypotheken aflossen en een Afrikaans dorp onderhouden en krijgen ze bij K?ln een vuilnismannenloon?
 

Batigoal

Well-known member
Verrassende transfer in Itali?: Leonardo Bonucci gaat van Juventus naar AC Milan. Hij had ruzie met trainer Allegri en gaat nu dus naar de concurrent. Voor Milan de zoveelste aankoop van deze zomer.
 

Makanaky

Well-known member
Jammer dat Ceballos nu al naar Madrid gaat, voor 'slechts' 18 mln. Lees ook niets over een terughuur-constructie. Nog een jaartje Betis als echt grote man en dan de overstap maken had mij logischer geleken. Maar misschien speelt 'ie Modric er ook wel gewoon uit...
 

Batigoal

Well-known member
En Milan heeft ook Biglia binnen. Wat een goed team hebben zij bijeengekocht.

DEo8tqjW0AE5If-.jpg:large
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zal de eerste wedstrijden wennen zijn. 8 nieuwelingen in de basis.

De Italiaanse competitie begint meestal pas laat. Die spelen gewoon de gehele voorbereiding met elkaar. Dat scheelt wel. Verder kennelijk sommige spelers elkaar wel van de nationale ploeg.
 

Batigoal

Well-known member
Het is leuk bij elkaar gekocht, maar zo heel onder de indruk ben ik nu ook weer niet van wat er staat.

Spelers als Rodriguez, Calhanoglu, Biglia en Musacchio waren wel toe aan een stap hoger. En met Romagnoli, Donnarumma en Bonaventura had Milan al spelers die tot de besten van de Serie A behoren op hun posities. Alleen Silva als vervanger van Bacca kun je je afvragen of dat wel zo'n vooruitgang is.
 

Makanaky

Well-known member
Milan had hier in de jaren '90 ook wel een handje van, met Kluivert en co. Werden ze tiende mee.
 

U.G.

Well-known member
Nelson Semedo naar Barcelona voor 30 miljoen ( ben ik niet kapot van, helemaal niet zelfs, maar we zullen zien ). Naast Ederson en Lindelof heeft Benfica aan transfers deze zomer al 112 "binnengehaald".

Aanhalingstekens omdat je het geld nooooit geinvesteerd ziet worden in het team.
 

Maasveld

Well-known member
Doyen waarschijnlijk. Die ontvangen bijvoorbeeld ook 6 miljoen voor Ola John als ie weggaat, ongeacht de transferprijs.
 

U.G.

Well-known member
Ik weet het niet, het stinkt sowieso zo echt naar witwassen dit. Hier zouden ze eens keer flink op moeten gaan onderzoeken, want waar anders zie je zulke eenrichtingsverkeer in geldstromen.
 

SanMark.

Well-known member
Aanhalingstekens omdat je het geld nooooit geinvesteerd ziet worden in het team.

In hoeverre waren die spelers volledig eigendom van Benfica ?

Als ik het verhaal van James mag geloven hoe die zelfs in de seizoenen bij Porto voor gedeelten verhandeld werd tussen Doyen en Porto.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan