[Transfers] Buitenland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Ah, op die manier. Ik zie CP nooit voetballen, dus dat wist ik niet.

Afwachten dan maar, ik hoop dat ie toch weet te roeien met de riemen die hij heeft, zou het wel zonde voor hem vinden als ook buitenlands avontuur nummer 2 flopt.
 

Batigoal

Well-known member
In het kader van interessante transfers: Tsjechische kampioen Slavia Praag heeft vanmiddag drie aardige namen aangetrokken. Danny, jarenlang de spelmaker van Zenit, is de bekendste. De andere twee zijn aanvaller Halil Altintop en Oekra?ens international Ruslan Rotan. Alledrie weliswaar op leeftijd, maar dat zijn geen spelers die je verwacht in Tsjechi?.
 

Batigoal

Well-known member
Het blijkt dat Slavia Praag inmiddels ook, hoe kan het ook anders, in Chinese handen is. En die eigenaren zullen er iets minder moeite mee hebben om relatief hoge salarissen aan te bieden aan spelers zonder verkoopwaarde.
 

Batigoal

Well-known member
Emre Mor gaat van Dortmund naar Fenerbah?e. Jammer, dat leek in het begin zo'n veelbelovend talent. Hij had ook wel gepast in Bosz' systeem denk ik.

Verder verkiest Eupen-sensatie Henry Onyekuru Everton boven Arsenal. Aangezien hij niet in aanmerking komt voor een verblijfsvergunning, wordt hij direct verhuurd aan Anderlecht.
 

Maasveld

Well-known member
Emre Mor gaat van Dortmund naar Fenerbah?e. Jammer, dat leek in het begin zo'n veelbelovend talent. Hij had ook wel gepast in Bosz' systeem denk ik.

Verder verkiest Eupen-sensatie Henry Onyekuru Everton boven Arsenal. Aangezien hij niet in aanmerking komt voor een verblijfsvergunning, wordt hij direct verhuurd aan Anderlecht.

Hij heeft/had Pulisic en Dembele voor zich, dat helpt ook niet echt.
 

Batigoal

Well-known member
De transfer van Kostas Manolas van AS Roma naar Zenit leek in kannen en kruiken, maar de Griekse verdediger is niet op komen dagen voor de medische keuring. Waarschijnlijk omdat Chelsea nadrukkelijke interesse heeft. Ook de transfer van het Argentijnse toptalent Leandro Paredes eveneens van AS Roma naar Zenit is nog steeds niet afgerond. Dat is een fikse streep door de rekening van nieuwe trainer Roberto Mancini.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Jermain Defoe gaat naar Bournemouth, da's een goede transfer. Transfervrij.
 

Batigoal

Well-known member
Hakan Calhanoglu is de volgende aankoop van AC Milan. Dat is weer een prima speler. Afgelopen week hebben ze Fabio Borini gehaald. Waarschijnlijk om nog wat Italianen in de selectie te hebben, want die lijkt me niet het niveau te hebben dat ze nastreven.
 

Batigoal

Well-known member
Ruben Neves, 1 van de grotere Portugese talenten, gaat voor 20 miljoen euro van FC Porto naar Wolverhampton, een laagvlieger in de Championship.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan