[Transfers] Buitenland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
Mbark Boussoufa komt helaas niet terug naar Nederland of Belgi?, maar hij vertrekt transfervrij naar de Emiraten om daar lekker te verdienen.
 

Cees

New member
Mbark Boussoufa komt helaas niet terug naar Nederland of Belgi?, maar hij vertrekt transfervrij naar de Emiraten om daar lekker te verdienen.

Ik vraag me dan toch wel af wat zo'n jongen bezielt om daar heen te gaan. Het zal de afgelopen jaren in Rusland lekker hebben verdiend en is natuurlijk al lang binnen. Waarom je er dan niet voor kiest om in de buurt van je familie te gaan wonen is mij een raadsel. Zeker na het zien van de documentaire over zijn leven in Rusland, waar hij liet weten dat hij zijn familie mist.
 

Maasveld

Well-known member
Ik vraag me dan toch wel af wat zo'n jongen bezielt om daar heen te gaan. Het zal de afgelopen jaren in Rusland lekker hebben verdiend en is natuurlijk al lang binnen. Waarom je er dan niet voor kiest om in de buurt van je familie te gaan wonen is mij een raadsel. Zeker na het zien van de documentaire over zijn leven in Rusland, waar hij liet weten dat hij zijn familie mist.
Is toch een mooie sportieve uitdaging?
 

ALenstra

Well-known member
Natuurlijk, waar moet hij ergens anders heen. De grote clubs in Europa zitten echt niet meer op hem te wachten.
 

Cees

New member
Is toch een mooie sportieve uitdaging?
Hij heeft natuurlijk altijd al een keer tegen Ajman Club willen spelen.:D

Volgens mij was er wel wat belangstelling in Nederland en Belgi?. Maar dan verdien je natuurlijk een stuk minder dan in de Emiraten. En natuurlijk vergoed geld veel, maar zo'n jongen heeft toch al voldoende verdiend in die jaren. Dan zou je de keuzen kunnen maken om dichter bij je familie te zijn.
 

ALenstra

Well-known member
Lekker weer, goed salaris en om prijzen meedoen. Klinkt beter dan voor een clubje in Nederland of Belgie te spelen.
 

Ska P 187

Well-known member
Haha alsof er geen verschil zit tussen zeg 20 of 30 miljoen. Pakken wat je pakken kan, zeker met zo'n familie.
 

U.G.

Well-known member
Mbark Boussoufa komt helaas niet terug naar Nederland of Belgi?, maar hij vertrekt transfervrij naar de Emiraten om daar lekker te verdienen.

Die mocro heeft gelijk toch, als ik bijvooorbeeld hoor dat Pogba 680 miljard waard is dan zou ik er ook voor zorgen dat ik m'n stukje van de taart kreeg. Ga lekker geld verdienen jongen met waar je goed in bent of 'goed' in bent, same difference. Ethiek is zo flexibel als de rek in je portemonnee.
 

Ska P 187

Well-known member
Al die Hollandse klanten, maar wat meenemen ho maar, echt het meest waardeloze volk wat er is een ik behoor er nog toe ook.
 

U.G.

Well-known member
Nee joh het meest belachelijke volk zijn de Portugezen....ik maak dan wel heel veel goed in het geheel maar ik kan het natuurlijk niet helemaal gladstrijken.

In Catalunya zit je toch sowieso in een wietmekka man, het stikt er van de shops toch ? Barcelona moet er al meer hebben dan R'dam.
 

Ska P 187

Well-known member
Parijs is voor jou dichterbij dan voor mij Barcelona.
Ach waar een wil is is een weg natuurlijk, maar ja lui he...
 

U.G.

Well-known member
Ook verkrijgbaar bij in een winkel in uw buurt... neem anders gewoon je eigen kweeksetje and call it a day, kost je bijna niks, ook aan stroom.


Wach ff...wat was het topic hier ook alweer ;)
 

Batigoal

Well-known member
Mooi hoe de (Spaanse) tombola dan gaat. Jonathas (Real Sociedad) vertrekt voor veel geld naar Rubin Kazan. Sociedad haalt Fernando Llorente op als vervanger bij Sevilla, dat verder Kevin Gameiro verliest aan Atletico Madrid. Sevilla vervolgens heeft Wissam Ben Yedder gekocht van Toulouse. En dat allemaal in een paar dagen tijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan