[Transfers] Buitenland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fenerium

Member
Van der Wiel gaat het gevaar opzoeken. Hij tekent bij Fenerbache.

Van Persie zou daar juist weg willen en wil graag naar Londen terug.

Van Persie heeft het eigenlijk niet slecht gedaan, het probleem echter was de Portugese coach die gewoon niet wist hoe hij Van Persie moest gebruiken. Fener speelde afgelopen seizoen met 1 spits en Robin mocht af en toe wel eens invallen. Ik kan begrijpen dat Robin een beetje klaar is met een basisplek tijdens bekerwedstrijden en de rol als invaller in Europa en de competitie.

Als je een naam als Van Persie hebt dient hij elke wedstrijd 90 minuten lang te spelen. Alleen zo kan een speler zijn ritme weer terugkrijgen. De spits die de voorkeur kreeg is ook een statische spits, daar zet je geen tweede spits naast. Er is ook nooit echt iemand aanwezig geweest binnen de club met verstand van het spelletje.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik vind het van vd Wiel wel een beetje een vage beslissing. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij allereerst naar het geld heeft gekeken.
 

Eef de Kip

Well-known member
Mwah, gemiddeld 30plus wedstrijden bij PSG en hij was transfervrij dus ik kan me voorstellen dat hij meer keuze had. En nee hoor, ik vind het ook geen wereldtopper.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Voor de Football Managers en FIFA-spelers onder ons: keeper Bartlomiej Dragowski is gekocht door Fiorentina. De 18-jarige doelman heeft ondanks zijn jonge leeftijd al twee seizoenen als eerste doelman achter de kiezen op het hoogste niveau in Polen.
??n van de weinige keepers met 180+ PA in FM. Standaard aankoop, alleen de werkvergunning is vaak lastig
 

ALenstra

Well-known member
Okee, maar uit welke betere clubs kon hij dan kiezen? Welke betere clubs hadden een concreet voorstel voor hem?
 

U.G.

Well-known member
Mwah, gemiddeld 30plus wedstrijden bij PSG en hij was transfervrij dus ik kan me voorstellen dat hij meer keuze had. En nee hoor, ik vind het ook geen wereldtopper.

Ik wist dat zowel FC Porto als Benfica iig niet gek lang geleden nog interesse hadden. Maar goed, ook geen topcompetitie ?n minder geld dan in Turkije.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik wist dat zowel FC Porto als Benfica iig niet gek lang geleden nog interesse hadden. Maar goed, ook geen topcompetitie ?n minder geld dan in Turkije.

Ok maar daar kun je toch ook meer dan modaal verdienen (zei ik met enig gevoel voor understatement) en dan heb je iig nog iets meer te bereiken in Europa.
 

Batigoal

Well-known member
AS Monaco had overigens ook concrete interesse, dus deze onzindiscussie kan ook weer de prullenbak in.
 

Ska P 187

Well-known member
Ok maar daar kun je toch ook meer dan modaal verdienen (zei ik met enig gevoel voor understatement) en dan heb je iig nog iets meer te bereiken in Europa.

Turkije lijkt me een leukere competitie aan het worden dan Portugal. Hoop mooie stadions ook, die heeft Portugal ook wel, maar dan met publiek.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De reden dat Pelle naar China gaat.


'Pell? gaat in China 40 miljoen euro verdienen'

Graziano Pell? staat op het punt om een megacontract bij het Chinese Shandong Luneng te tekenen. De Italiaanse oud-Feyenoorder kan in 2,5 jaar tijd maar liefst 40 miljoen euro gaan verdienen.

Dat meldt Sky Sports zojuist. Shandong Luneng betaalt daarnaast een transfersom van 15 miljoen euro. Feyenoord ontvangt 10% van dit bedrag, omdat td Martin van Geel eerder een doorverkooppercentage bedong met Southampton.

China wil het land de komende jaren op de voetbalkaart zetten. Clubs in de Super League bulken van het geld mede omdat de overheid de sport flink subsidieert. Afgelopen winterstop spendeerden de Chinese clubs al 353 miljoen euro aan buitenlandse spelers.

------------------------------------

Geef hem eens ongelijk.
 

Batigoal

Well-known member
De reden dat Pelle naar China gaat.


'Pell? gaat in China 40 miljoen euro verdienen'

Graziano Pell? staat op het punt om een megacontract bij het Chinese Shandong Luneng te tekenen. De Italiaanse oud-Feyenoorder kan in 2,5 jaar tijd maar liefst 40 miljoen euro gaan verdienen.

Dat meldt Sky Sports zojuist. Shandong Luneng betaalt daarnaast een transfersom van 15 miljoen euro. Feyenoord ontvangt 10% van dit bedrag, omdat td Martin van Geel eerder een doorverkooppercentage bedong met Southampton.

China wil het land de komende jaren op de voetbalkaart zetten. Clubs in de Super League bulken van het geld mede omdat de overheid de sport flink subsidieert. Afgelopen winterstop spendeerden de Chinese clubs al 353 miljoen euro aan buitenlandse spelers.

------------------------------------

Geef hem eens ongelijk.

Zeker. Opvallend wel aangezien Shandong net voor het weekend Papiss Ciss? van Newcastle heeft gehaald. De meeste Chinese clubs verspreiden hun buitenlandse spelers wat meer qua positie.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Schijnt dat hij nu na Messi en Ronaldo de best betaalde speler ter wereld wordt. Ja, fuck sportieve ambities dan. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan