[Transfers] Buitenland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
Borussia Dortmund heeft als vervanger trouwens al Rode gehaald van FC Bayern M?nchen. Het is sowieso druk bezig om de selectie te vernieuwen, want eerder haalde Dortmund al Mikel Merino (Osasuna) en Ousmane Demb?l? (Stade Rennes) voor in totaal €12 miljoen; vanmorgen bereikte Dortmund een akkoord met ?mer Toprak van Bayer Leverkusen en gisteren met de Portugese linksback Rapha?l Guereiro van Lorient.
 

Batigoal

Well-known member
Borussia Dortmund heeft Marc Bartra van FC Barcelona voor slechts €8 miljoen gehaald. Lijkt mij een koopje. Aangezien Dortmund en Leverkusen nog uit elkaar liggen qua transfersom voor Toprak lijkt die transfer op de lange baan te zijn geschoven.

De zaakwaarnemer van Bartra is overigens Carles Puyol; het was voor de voormalige centrumverdediger van Barcelona zijn eerste transfer die hij heeft afgerond sinds hij aan zijn nieuwe leven begon.
 

Maasveld

Well-known member
BMG heeft als opvolger van Xhaka oude bekende Christoph Kramer voor 15 miljoen gecontracteerd. Ik weet het niet, vind het toch wel vrij veel geld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is inderdaad wel geld voor een Duitse club. In Engeland lachen ze erom.
 

Batigoal

Well-known member
Sevilla heeft Hiroshi Kiyotake gehaald van het gedegradeerde Hannover 96. Lijkt me weer een typische Sevilla-aankoop die het goed gaat doen.
 

Batigoal

Well-known member
De koopzucht van Borussia Dortmund gaat verder; ook Orel Mangala (Anderlecht) en Emre Mor (FC Nordsjaelland) zijn gehaald, met Lorient is eindelijk een akkoord bereikt over de komst van linksback Rapha?l Guerreiro. Die kopen fors in met het oog op de toekomst.
 

U.G.

Well-known member
Raphael Guerreiro is na Renato Sanches dus de volgende jonge Portugese international die naar Duitsland verkast. Joao Carlos Teixeira, Sportingtalentje die ooit z'n ontwikkeling is gaan stremmen bij Liverpool ( mede door de aanwezigheid van Coutinho ), wordt teruggehaald naar Portugal...naar FC Porto.
 

Batigoal

Well-known member
Leroy San? voor dik vijftig miljoen euro naar Manchester City. Guardiola zou Aubameyang als 3e aankoop willen halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan