[Transfers] Buitenland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xisco

Member
Bar?a wil volgens de pers als opvolger van de vertrekkende Dani Alves Aleix Vidal van Sevilla halen. Als aanvallend ingestelde rechtervleugelspeler en bovendien Catalaan wat mij betreft een prima optie. Pogba en Gundogan zouden verder serieus in beeld zijn om Xavi's positie op te vullen. Ik was alleen in de veronderstelling dat de club een transferverbod had. Volgens de pers zit het anders: Bar?a mag kopen wie het wil, maar het mag geen nieuwe aanwinsten inschrijven.
 

Marinos

Well-known member
Hoe werkt dat dan? De spelers mogen niet spelen?
Dat klopt. Een speler moet voor elke competitie waar in hij deel wil nemen aangemekd/ingeschreven worden. Zo niet mag je niet spelen.

Ik weet trouwens niet of dat in dit geval van toepassing is qua wel of niet kopen.
 

Fabian

Active member
Ola John van Benfica naar Swansea. Tekent een contract voor vijf jaar. (bron: VI)

Twente juicht een beetje.
 

Max

Administrator
Forumleiding
[Transfers] Buitenland

Hij werd ook wel Kenji genoemd vanwege zijn verwijfde kapsel en het verwijfde spel, maar het is wel afgeleid van Benji.
 

Eresd?g?

Banned
De verwachting was dat hij volgend jaar zou doorbreken. Blijkbaar hebben ze bij Swansea toch andere plannen. Tegenvaller hoor voor Kenji. Schijnt wel groot talent te zijn.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
20 jaar en nul duels gespeeld in een echte competitie? Of heb ik een verhuurperiode gemist
 

Batigoal

Well-known member
Gorr? is een clubhopper die tot nu toe telkens ergens binnenkomt met behulp van zijn vader. Nu zit hij op een leeftijd dat hij ergens in een eerste elftal moet komen, maar bij Swansea lukt hem dat dus al niet. Inderdaad maar lekker een verdienstelijke League One-speler worden.
 

ALenstra

Well-known member
Charlison Benshop verlaat Fortuna D?sseldorf en gaat naar Hannover 96 waar hij tot juni 2018 getekend heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan